Uszkodzenia zwrotnic w SC II/MII zdarzają się niesłychanie rzadko, nawet przy mocnym uderzeniu w krawężnik to zegniesz wahacz, listwę maglownicy a nie zwrotnicę.
Prędzej dopatrywał bym się wady montażu bądź jakiejś wibracji przenoszonej po półosi.
Czy problem z tą zwrotnicą a raczej z łożyskiem występuje od chwili zakupu samochodu, jak się prowadzi nie ściąga, nie tnie gumy? Podnieś samochód na lewarku, uruchom i rozpędź do 40-50 km/h zobacz czy koło nie bije. Może felga nie przylega równo do piasty?
Jak wygląda łożysko po wyjęciu z piasty? Zewnętrzna bieżnia jest okrągła czy może owalna a to by wskazywało na uszkodzenie piasty.
Prędzej dopatrywał bym się wady montażu bądź jakiejś wibracji przenoszonej po półosi.
Czy problem z tą zwrotnicą a raczej z łożyskiem występuje od chwili zakupu samochodu, jak się prowadzi nie ściąga, nie tnie gumy? Podnieś samochód na lewarku, uruchom i rozpędź do 40-50 km/h zobacz czy koło nie bije. Może felga nie przylega równo do piasty?
Jak wygląda łożysko po wyjęciu z piasty? Zewnętrzna bieżnia jest okrągła czy może owalna a to by wskazywało na uszkodzenie piasty.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2018, 19:00 przez haszczurur.)