Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Palenie


Łukasz883
Zarejestrowani

op Koledzy mam pytanie. Auto ciężko odpala tzn długo kręci rozrusznik łapie odpali i przez chwilę nierówno pracuje potem już chodzi i odpala normalnie. Dodam że dzieje się tak tylko rano nie ma żadnych błędów poza czujnikiem poziomu oleju auto jest po wymianie rozrządu.

Odpowiedz
itek
(17-10-2021, 04:39)Łukasz883 napisał(a): Koledzy mam pytanie. Auto ciężko odpala tzn długo kręci rozrusznik łapie odpali i przez chwilę nierówno pracuje potem już chodzi i odpala normalnie. Dodam że dzieje się tak tylko rano nie ma żadnych błędów poza czujnikiem poziomu oleju auto jest po wymianie rozrządu.

Prawdopodobnie KZFR jeśli nie było zmienione, może zawór, lub wilgoć na cewkach.

Odpowiedz
jacek01
Zarejestrowani

Temperatura płynu. Czujnik. Palenie bez ssania.

Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Łukasz883
Zarejestrowani

op Wymieniony rozrząd a także KZFR dakej to samo cewki niby są dobre

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Jak pisano powyżej - czujnik temperatury cieczy chłodzącej dający sygnał do ECU.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
Łukasz883
Zarejestrowani

op Podpinajac clipa okazuje się że czujnik dobrze z czytuje temperaturę. Wczoraj auto nie odpaliło brak iskry na cewkach wszystkich. Po rozebraniu ECU okazało die że na długiej 11 czy 12 pinowej wtyczce są upalone piny odpowiadające za prąd na cewki. Pin we wtyczce był luźny i stopiło plastik w tej wtyczce i pin się wysuwał. Mam nadzieję że wystarczy wymisna samej wtyczki gdyż po wyczyszczeniu pinow auto ożyło

Odpowiedz
limakosq
Zarejestrowani

przy jakim przebiegu taka niespodzianka ?

Odpowiedz
Łukasz883
Zarejestrowani

op 265000

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości