Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Pasek wielokrokowy zerwany. Problemy.


Grandek
Zarejestrowani

op Zerwał  mi się dziś wyżej wymieniony pasek. Wiadomo, brak wspomagania, ladowania. Chciałem dojechać do domu lecz zatrzymał mnie dziwny stukot, klekot i gasnacy silnik. Musiałem zostawić auto na najbliższym parkingu. Jutro czeka mnie wizyta u mechanika. Co to moze oznaczac? Czego się spodziewać?
pio555 napisał 26-02-2017, 21:04:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.

Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-02-2017, 21:04 przez pio555.)

Odpowiedz
Gizmo
Zarejestrowani

Jesli wkręcił sie w koło wału i przestawił rozrząd... Kwasny
To moze być nieciekawie....

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-02-2017, 21:04 przez Gizmo.)

Odpowiedz
Andrew1975
Zarejestrowani

Miałem to w scenic 1.9 dci 2004 rok , pasek się zerwał i wkręcił w pasek z rozrządu. Głowica ,zawory i inne takie . Prawie 2,5 tys mnie to wszystko kosztowało .

Odpowiedz
Grandek
Zarejestrowani

op
(26-02-2017, 21:11)Andrew1975 napisał(a): Miałem to w scenic 1.9 dci 2004 rok , pasek się zerwał i wkręcił w pasek z rozrządu.  Głowica ,zawory i inne takie . Prawie 2,5 tys mnie to wszystko kosztowało .

Auto jedzie, tylko strasznie głośno chodzi. Nie strasz :p
pio555 napisał 26-02-2017, 21:20:
kolejna prośba o przywitanie się w odpowiednim dziale

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-02-2017, 21:20 przez pio555.)

Odpowiedz
Andrew1975
Zarejestrowani

Miałem to samo , klekotało mi i jechało . Zawory powyginane. Nie życzę Ci tego ale napisałem jak ja miałem . Potem nawet nie można było odpalić tylko słyszałem klekot

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-02-2017, 21:18 przez Andrew1975.)

Odpowiedz
Gizmo
Zarejestrowani

nie odpalaj go juz wiecej, przed weryfikacja mechanika...
Mógł przeskoczyć na zębach...

Odpowiedz
Grandek
Zarejestrowani

op Z tego co widzę to poważna sprawa. Na hol go czy laweta?

Odpowiedz
Gizmo
Zarejestrowani

Jak blisko to na hol, jak kawałek to laweta, przy wyłączonym silniku nie masz wspomagania kiery, i serwo hamulców nie działa...
Przy automacie tylko laweta...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-02-2017, 21:47 przez Gizmo.)

Odpowiedz
Grandek
Zarejestrowani

op Tyle że właśnie przypomniałem sobie że silnik  działał normalnie po zdjeciu paska. Bo ściągnąłem go(ucialem bo zaczal sie się troczyc i klinowac) wczesniej z ojcem i odpalił normalnie tyle że jak wyjechałem na drogę główna po ok 1km pewnie dodałem więcej gazu i wtedy zaczął sie dllawic. Tata mówił też coś cyba o zmianie polozenia rozrządu...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-02-2017, 22:06 przez Grandek.)

Odpowiedz
Gizmo
Zarejestrowani

Jak się postrzępił to mógł się wkręcić i przestawić rozrząd, jak chodzi inaczej niż z paskiem to mógł już dostać "sztycha".
Lecz to oceni dopiero mechanik co i jak.... oby jak najmniej...

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości