op
Moi drodzy,
Użyłem wyszukiwarki, ale bezskutecznie.
Oto historyjka jakich zapewne wiele. Silnik 1.9 130KM rocznik 2008 (grudzień), polski salon więc bez dpf’a, przebieg ponad 290kkm. Zeby było krótko: na warsztat wjechałem zadymiając białym dymem całą okolicę. Oczywiście turbina. Została zregenerowana, ale olej poszedł do katalizatora. Mechanik stwierdził, że dobrze byłoby wymienić bo przytyka wydech co może się negatywnie odbić na turbinie. Niestety nie znalazłem nowego, a regenerowany kosztuje 1200-1300zl. Jest specyficzny bo kołnierz mocujący ma kształt zbliżony do trójkąta (nr części: 8200747077). Chcę oddać kat’a do płukania. Co o tym pomyśle sądzicie?
Pozdrawiam,
Adam
Użyłem wyszukiwarki, ale bezskutecznie.
Oto historyjka jakich zapewne wiele. Silnik 1.9 130KM rocznik 2008 (grudzień), polski salon więc bez dpf’a, przebieg ponad 290kkm. Zeby było krótko: na warsztat wjechałem zadymiając białym dymem całą okolicę. Oczywiście turbina. Została zregenerowana, ale olej poszedł do katalizatora. Mechanik stwierdził, że dobrze byłoby wymienić bo przytyka wydech co może się negatywnie odbić na turbinie. Niestety nie znalazłem nowego, a regenerowany kosztuje 1200-1300zl. Jest specyficzny bo kołnierz mocujący ma kształt zbliżony do trójkąta (nr części: 8200747077). Chcę oddać kat’a do płukania. Co o tym pomyśle sądzicie?
Pozdrawiam,
Adam