Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Po wymianie rozrządu gwiżdże


sportway
Zbanowani

op Witam, po wymianie rozrządu gwiżdże (podobnie do turbiny ale ciszej) niby nie głośno ale jednak słychać, na biegu jałowym dopiero po rozgrzaniu słychać trakie chwir chwir. Wyjęty pasek miał logo Renault więc pewnie całość robiona była na oryginalnych częściach w Niemczech - ale była cisza.
Miałem taki objaw w poprzednim aucie, gdzie rozrząd wymieniałem dwukrotnie i za każdym razem taki odgłos. Za drugim razem byłem na reklamacji bo wyło mocno. Pomogło poluzowanie rozrządu ale delikatny odgłos pozostał. Nie wiem czy fatygować się do warsztatu czy zamienniki tak już mają?
Znajomy w dieslu też wymieniał i jemu, to dopiero wyje ;) Ale jakoś mu to nie przeszkadza.

Odpowiedz
roman123
Zarejestrowani

W moim Masterze też po wymianie rozrządu coś huczało czy gwizdało. Wróciłem do serwisu i zgłosiłem to. Serwis uznał że jest ok ale na moje szczęście odnotowali to w systemie. Po przejechaniu 300 km, przy szybkości 100 km/h pasek się zerwał. Efekt- silnik do wymiany.Tak że ja bym tego nie lekceważył.

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Moze pasek zalozony odwrotnie zostal i wyje bo wlokna w nim inaczej pracuja...
Niektore paski rozrządu są kierunkowe i tylko w jednym kierunku obrotu mogą być założone.
Byc moze to jest powodem halasu i dlatego tez być może wlasnie pasek sie urywa z powodu jego zlego ukierunkowania przy montazu.
Ale to takie gdybanie jest moje tylko co do wycia.

Odpowiedz
miro
Moderatorzy

Równie dobrze może być za mocno naciągnięty i wyje.

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
sportway
Zbanowani

op Też mi się wydaje, że za mocno, bo tak jak pisałem w drugim aucie mi poluźnili i było ciszej chociaż nie idealnie. Pasek Continental. Podjadę i powiem, że znajomemu tak wył i mu strzelił Thumbup

Odpowiedz
raventador
Zarejestrowani

Jaka pompa wody? Mi wyło strasznie od zbyt bardzo napietego paska i złej pompy. W dobrych warsztatach mają urządzenie do pomiaru naciągu.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Świat złamie Ci serce na dziesięć różnych sposobów, to pewne. Nie umiem tego wyjaśnić, ani tego, ani szaleństwa które tkwi we mnie i w innych, ale niedziela znów jest moim ulubionym dniem, myślę o tym co zrobili dla mnie inni i czuję się wielkim szczęściarzem.
Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

Renowka to troche dziwna samochoda jakby powiedzial zulugula...
We wszystkich autach producenci podaja wartosc w Nm zas renowka we wszystkich opracowaniach podaje w Hz czyli trza kupic przyzad za 2 tysiaki...

Odpowiedz
sportway
Zbanowani

op Sobie można gdybać o naciągu, jeżeli u mnie jest samo-napinacz. Chyba tak musi zostać, bo sprawdzony ponownie, wszystko poprawnie założone, spasowane itp. Wczoraj słyszałem podobny odgłos w Hondzie, a czytając posty w necie dużo osób po wymianie tak ma i nie są w stanie dojść co jest przyczyną, zmieniając nawet paski. Osobiście jednak stawiam na pompę, ale nic nie ruszam - może za 90.000km ;)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

90tys? U mnie 60 to max

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Bo te 90tys czt w niektorych na paskach producent daje 120tys to tak jak z wymianami olejow co 30tys...
Paski sa takie same i ich wymiana powinna byc co ok 60tys km tak jak wymiany oleju co 10-15tys km zeby silnik dlugo dzialal. Bo wg producenta jak sie jezdzi to pozniej tylko zla opinia idzie ze bardzo awaryjne sa..

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości