Jestem dzień po wymianie rozrządu i dziś słyszę dziwne dźwięki z okolicy rozrządu
Podsyłam link do filmiku
https://drive.google.com/open?id=1x1PTWC...rMU8QOoHDI
co poszło nie tak ?
Po wymianie rozrządu 1,9 dci
op
Witam
Jestem dzień po wymianie rozrządu i dziś słyszę dziwne dźwięki z okolicy rozrządu Podsyłam link do filmiku https://drive.google.com/open?id=1x1PTWC...rMU8QOoHDI co poszło nie tak ?
Albo napinacz albo koło na pompie wtryskowej nie ma osiowości.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
op
(13-06-2019, 20:22)krzysztofk napisał(a): Albo napinacz albo koło na pompie wtryskowej nie ma osiowości. Czy moge tak jeżdzić bo najprędzej przyjmie mi do reklamacji za 2 tygodnie (13-06-2019, 20:22)krzysztofk napisał(a): Albo napinacz albo koło na pompie wtryskowej nie ma osiowości. Ale przed wymianą nie było czegoś takiego ??? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2019, 20:40 przez Arthuro Arthuro.)
to chyba na jego odpowiedzialność będziesz jeździł dwa tygodnie.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
Dźwięk pochodzi z pompy wysokiego ciśnienia.
Albo jest już zatarta na wałku albo za mocno napięty pasek rozrządu. Teraz po wymianie silnika miałem to samo za mocno naprężyłem pasek po odpuszczeniu dźwięk zniknął.
op
Jeżeli chodzi o dzwięk to jest bardzo podobnie do tego z filmiku - czy to źle naciągnięty pasek ?
Dodam też ze to najtańszy zestaw jaki był https://youtu.be/shMCT7yuXpA
Za mocno naciągnięty pasek rozrządu.
Paski różnią się pod względem elastyczności i zależy tylko od danego producenta. Dlatego za każdym razem naprężenie paska należy regulować indywidualnie. Poza tym rolka bądź któreś koło jest krzywe bo pasek nie chodzi równo. To miarowe szuranie pochodzi z pompy wysokiego ciśnienia, jak nie ustawisz prawidłowo rozrządu to ją zatrzesz na wałku i będzie tak tarła cały czas. Za mocne napięcie paska powoduje obciążenie na wałek rozrządu no i na sam pasek. Przecież to widać i słychać, że jest źle ustawiony rozrząd. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-06-2019, 06:10 przez haszczurur.)
op
Mechanik zobaczy co jest nie tak, ale czy może być to wina taniego zestawu ? Chodzi mi o pasek - może tak pracować jeżeli to jakaś taniocha ? Nie ukrywam,że oddałem auto i poprosiłem o tani zestaw.
Wstępnie sam możesz sprawdzić naprężenie paska.
Wyjmij żółty kawałek plastikowej zaślepki i sprawdź ugięcie paska. Nie może być luźny ale powinien dać się ugiąć a także obrócić do około 90 stopni. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości