We wtryskach czyscilem koncowki,no i najprawdopodobniej rozrzad zalozylem tak jak powinnien
Jestem w kropce ?
Gasnie po 10sek i jest blad injection defilante
Po zmianie silnika stukanie
op
własnie wymienilem silnik na drugi , i mam problem strasznie dymi na biało i klekocze
We wtryskach czyscilem koncowki,no i najprawdopodobniej rozrzad zalozylem tak jak powinnien Jestem w kropce ? Gasnie po 10sek i jest blad injection defilante
błąd wtrysków,nie zamieniłeś ich? musisz podpiąć się pod clipa to będzie wiadomo więcej
chyba że rozrząd jest przesunięty o jeden ząbek? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-12-2016, 18:08 przez cviatec.)
op
Nie zmienialem tylko miejscami podmienilem , klekocze jak traktor i dymi na biało ,wtrysku nie rozkrecalem calego tylko koncowke wyjmowalem do czyszczenia
kurcze nwm co z tym paskiem rozrzadu , katu wtrysku nie musze ustawiac na pompie lecz znaki pasuja ustAWILEM ze znaczkami
1. Wtryskiwacze (akurat w Sceniku II) powinny trafić w to samo miejsce, w którym tkwiły
2. Twarda praca oraz dymienie (na biało) może być spowodowane nieprawidłowym dawkowaniem paliwa - lejący wtrysk. 3. Podobnie będzie przy nieprawidłowym kącie wyprzedzenia wtrysku - skoro mamy tu CR - wypadało by się przyjrzeć czujnikowi położenia wału + jego okablowaniu Wykluczając złej jakości paliwo (klekot i dymienie na biało wystąpi np. po zatankowaniu do diesla benzyny w dużej ilości (ponad 20% w mieszaninie) - stawiam na niesprawność wtryskiwacza(-y).
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
op
Wtryski byly sprawdzane na starym silniku w serwisie na clipie i byly idealne ;/
Co w takim wypadku mam zrobic ;/ nwm gdzie jaki wtrysk byl w gniezdzie Za chwile ma przyjechac osoba z Clipem (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-12-2016, 19:17 przez Fighter88888.) (03-12-2016, 19:16)Fighter88888 napisał(a): Wtryski byly sprawdzane na starym silnikuZapomnij o starym silniku. Wtryskiwacze były rozbierane.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
op
Wtrysk był tylko rozebrany do połowy ,same koncowki ,reszta pozostała bez zmian
Ok spróbujemy przpisac i dam znac jak poszło (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-12-2016, 20:09 przez Fighter88888.)
op
Jak narazie stukanie wyeliminowane ,najwyrazniej wtrysk ktorys sie zacią ,po przypisaniu w kolejnosci nadal klekotało,
Dym biały nadal występuje czuc chemie ;D,mam nadzieje ,że wypala się płyn z mycia kolektora itp Silnik pracuje równiutko , Ciekawi mnie jedna rzecz po jaką cholerke jest w misie ten bolec wystający ,gdybym nie zerkną wywaliło mi by cały olej , mam identyczną mise bez tego bolca na podlaczenie jakies rurki (03-12-2016, 23:51)Fighter88888 napisał(a): Jak narazie stukanie wyeliminowane ,najwyrazniej wtrysk ktorys sie zacią ,po przypisaniu w kolejnosci nadal klekotało, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-12-2016, 00:47 przez Fighter88888.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości