Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Podciśnienie i czas wtrysku


pawloplus
Zarejestrowani

op Witam wszystkich serdecznie.
Z góry przepraszam jeśli podobny temat już istnieje. Czy może mi  ktoś napisać jakie jest prawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym i jaki jest czas wtrysków benzynowych na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku? Silnik 1.6 16v. Z góry dziękuję.
TomaszB napisał 07-10-2018, 17:41:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-10-2018, 17:41 przez TomaszB.)

Odpowiedz
pawloplus
Zarejestrowani

op Witam. Nie ma nikogo kto mógłby pomóc?

Odpowiedz
sportway
Zbanowani

Nie ma czegoś takiego, jak ciśnienie w kolektorze ssącym ;) Czas wtrysków też jest zależny od wielu czynników i steruje nim ECU. Nawet taka pierdoła jak rezystancja wewnętrzna aku będzie miała na to wpływ.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-10-2018, 11:12 przez sportway.)

Odpowiedz
AntoniG
Zarejestrowani

(29-10-2018, 11:12)sportway napisał(a): Nie ma czegoś takiego, jak ciśnienie w kolektorze ssącym ;) Czas wtrysków też jest zależny od wielu czynników i steruje nim ECU. Nawet taka pierdoła jak rezystancja wewnętrzna aku będzie miała na to wpływ.

Bardzo "mądra" inaczej odpowiedz. Oczywistym jest, że pytającemu chodziło o podciśnienie i nawet w tytule wątku stoi jak byk podcienienie, no ale trzeba popisać się elokwencją.

(07-10-2018, 17:32)pawloplus napisał(a): Czy może mi  ktoś napisać jakie jest prawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym

Powinno być pomiędzy ciśnieniem atmosferycznym, a zerem czyli ok 0,5 atm i zmieniać się przy naciskaniu i puszczaniu pedału gazu. Co do czasów wtrysku, to nie wiem nie mierzyłem.

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Podłączam się, bo wydaje mi się, że mam problem z czujnikiem. Podłączyłem CLIP odczyty były następujące:
•silnik unieruchomiony - równe ciśnieniu atmosferycznemu (wówczas 1035hPa)
•wolne obroty - ok. 530hPa
•silnik nieobciążony - przy dodawaniu gazu oscylowało wokół tych 530,
• w trakcie jazdy, ciśnienie rosło do ok. 750hPa. Przy hamowaniu silnikiem spadało do 300hPa.
Czy to jest normalne zachowanie, czy może czujnik stwierdził, że ma dość? Na logikę, to ciśnienie przy obciążeniu powinno maleć w kierunku 0, w końcu w kolektorze występuje podciśnienie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2018, 22:08 przez filozof.)

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości