Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Pomoc w ocenie Scenica III 1.4 tce


Ryszard Kabura
Zarejestrowani

op Witam!
Może ktoś pomoże.... zastanawiam się na autem z linku poniżej. Doradzicie coś na podstawie ogłoszenia?
https://www.otomoto.pl/oferta/renault-sc...D77iu.html
Na pierwszy rzut oka widać że zdjęcia podrasowane lekko...
Jeszcze takie znalazłem tyle że dalej...
https://www.otomoto.pl/oferta/renault-sc...D5Brh.html

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-06-2020, 15:00 przez Ryszard Kabura.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(21-06-2020, 15:00)Ryszard Kabura napisał(a): Witam!
Może ktoś pomoże.... zastanawiam się na autem z linku poniżej. Doradzicie coś na podstawie ogłoszenia?
https://www.otomoto.pl/oferta/renault-sc...D77iu.html
gos na dzień dobry juz oszukuje
w ogłoszenie nie wprowadził VIN domniemana Książka serwisowa od innego auta niz raport Dekra
w/g ksiązki auto na początku robi po ok 30tyś rocznie a potem co 2 lata po 15-18tyś...takie czary ja wiem ze się właściciel mógł sie zmienić,że pieczątka ASO też miała zawsze uzupełniony tusz....że głupi Niemiec oddał polakowi tanio dobre auto do końca serwisowane za gruba kasę w ASO...ot polski handel autami

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • prins888, Ryszard Kabura
maciej1486
Zarejestrowani

No ale ta druga opcja salon PL wydaje się ciekawsza. Gdyby nie awaryjność tych silników sam bym pojechał go obejrzećBiggrin

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi maciej1486 za ten post post:
  • pio555
Ryszard Kabura
Zarejestrowani

op
(21-06-2020, 17:39)maciej1486 napisał(a): No ale ta druga opcja salon PL wydaje się ciekawsza. Gdyby nie awaryjność tych silników sam bym pojechał go obejrzećBiggrin

Nawet na tym forum zdania są podzielone co do awaryj ości tego silnika. Jeden taksiarz mówił mi że 300 KKM zrobił na tym silniku z czego 200tys na lpg.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Ryszard Kabura za ten post post:
  • NiwO
zmudi
Zarejestrowani

(21-06-2020, 17:39)maciej1486 napisał(a): No ale ta druga opcja salon PL wydaje się ciekawsza. Gdyby nie awaryjność tych silników sam bym pojechał go obejrzećBiggrin

Każdy silnik jest awaryjny, jeżeli się o niego nie dba. Ja mam 1.4 TCe od 3 lat i przejechałem około 50000 kilometrów bez awarii. Ale olej wymieniam co 12-14 tysięcy kilometrów a zaraz po zakupie wymieniłem płyn chłodniczy. Kolega jeździ dci a krytykuje TCe... Ciekawe.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi zmudi za ten post post:
  • Ryszard Kabura
maciej1486
Zarejestrowani

Nic nie krytykuje. Ważne by dobrze kupićBiggrin

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Coraz trudniej wyrazić swoje zdanie.
Pytasz, uzyskujesz odpowiedź i jeszcze krytyka. Później krytyka, że na forum nikt nie chce pomóc....

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(21-06-2020, 18:38)Ryszard Kabura napisał(a): Nawet na tym forum zdania są podzielone co do awaryj ości tego silnika. Jeden taksiarz mówił mi że 300 KKM zrobił na tym silniku z czego 200tys na lpg.
(21-06-2020, 18:46)zmudi napisał(a): Kolega jeździ dci a krytykuje TCe... Ciekawe.
z 1,4 Tce jest loteria jeden przejedzie 300kkm bezawaryjnie drugiemu wywali UPG po 150kkm nie zobaczy na czas i mamy klops....
nie ma co czarować silnik 1.4 TCE jest ponadprzeciętnie awaryjny koniec i kropka...
wystarcz pojechać do Niemiec lub na dowolnej wyszukiwarce wpisać renault i ten silnik i kwote za jaka mozna w PL kupic to auto i zobaczyc ile jest sprzedawanych uszkodzonych jest tego 70%...głównie problemy z UPG,silnikiem i rozrządem

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
zmudi
Zarejestrowani

(21-06-2020, 19:06)pio555 napisał(a):
(21-06-2020, 18:38)Ryszard Kabura napisał(a): Nawet na tym forum zdania są podzielone co do awaryj ości tego silnika. Jeden taksiarz mówił mi że 300 KKM zrobił na tym silniku z czego 200tys na lpg.
(21-06-2020, 18:46)zmudi napisał(a): Kolega jeździ dci a krytykuje TCe... Ciekawe.
z 1,4 Tce jest loteria jeden przejedzie 300kkm bezawaryjnie drugiemu wywali UPG po 150kkm nie zobaczy na czas i mamy klops....
nie ma co czarować silnik 1.4 TCE jest ponadprzeciętnie awaryjny koniec i kropka...
wystarcz pojechać do Niemiec lub na dowolnej wyszukiwarce wpisać renault i ten silnik i kwote za jaka mozna w PL kupic to auto  i zobaczyc ile jest sprzedawanych uszkodzonych jest tego 70%...głównie problemy z UPG,silnikiem i rozrządem

Nie ma się co czarować dci jest awaryjne: egr, dwumasa, filtr cząstek stałych, pękające głowice (to tylko ironia). W 1.6 benzynowym jest awaryjne koło zamachowe, 1.2 TCe spala olej. Każdy silnik można zniszczyć niewłaściwą obsługą. 
Te Twoje 70% to całkowicie z sufitu.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi zmudi za ten post post:
  • Maciej Kunicki
pio555
Junior Administratorzy

Online
(21-06-2020, 19:28)zmudi napisał(a): Nie ma się co czarować dci jest awaryjne: egr, dwumasa, filtr cząstek stałych, pękające głowice (to tylko ironia)
daj przykład które silniki bo cześć silników dci w SC III nie ma DPF,dwumasy
(21-06-2020, 19:28)zmudi napisał(a): 1.6 benzynowym jest awaryjne koło zamachowe
chyba się z choinki urwałeś 1.6 to całkowicie bezawaryjny silnik...ma drobne problem ale na pewno nie koło zamachowe chyba ze nie rozróżniasz KZFR od koła zamachowego
(21-06-2020, 19:28)zmudi napisał(a): Te Twoje 70% to całkowicie z sufitu.
rozumiem,ze jeździsz i sprawdzasz auta z zachodu i wiesz lepiej

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości