Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Pompa ABS wymiana


broda1301
Zarejestrowani

op Witam 

Szukam schemat ABS szczeniaka III. Potrzebuje podłączyć taką pompę na stole do elema celem sprawdzenia jaki ma przebieg.
Druga sprawa czy jest jakiś większy problem jeśli wymienię pompę ABS na pompę z innego auta ta oczywiście ma inny numer niż moja, chodzi o pompę z HSA.
Czy wystarczy żeby miała mniejszy przebieg niż moja i zmienić jej vin na mój?
I jeszcze jedno czy pompy ATE montowane w szczeniakach różnią się budową, chodzi aby podmienić sam sterownik bez rozszczelniania hydrauliki?

Pozdrawiam

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Schemat w załączniku. Możesz podać numer pompy z HSA? bo chcę założyć moduł HSA zamiast 2 RD i nie jestem pewien czy moja pompa z moim numerem obsłuży HSA.


.pdf   0034_A3.PDF (Rozmiar: 35.5 KB / Pobrań: 22)
Pompa to oczywiście 1094, 225 to gniazdo diagnostyczne.

Odpowiedz
broda1301
Zarejestrowani

op Dzięki za schemat, jutro spróbuje ją podłączyć.
Gdzieś na ruskim forum znalazłem ten numer 476602272R gość też zmienił czujnik a potem pompę. Kupiłem taką pompę za 120 PLN w najgorszym przypadku mała strata. Może kiedyś się przyda bo w garażu mam dwa szczeniaki.

Z tym numerem to tak do końca nie jest pewne jak się połącze to się wyjaśni.
Pompa jest 2012r. Czyli po lifcie więc jest duża szansa że jest z HSA.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-05-2021, 21:33 przez broda1301.)

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Moja ma numer 476601563R więc raczej nie obsłuży HSA.

Odpowiedz
broda1301
Zarejestrowani

op Nie bo taką pompę mam w aucie żony i nie dało rady.

Odpowiedz
broda1301
Zarejestrowani

op Jest mały sukces pompma ma HSA już aktywny, zmieniłem rozmiar kół i vin. Przebieg ma dużo mniejszy niż mój więc została podmiana sterownika, ale na to muszę mieć chwilę czasu.

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
broda1301
Zarejestrowani

op W scenic III nie ma szansy dostać się do pompy ABS tylko od góry, chyba że wyciągniemy motor. Od góry można zdjąć górną osłonę termiczną a dolną od spodu tak że bez kanału czy podnośnika nawet osłony się nie zdejmie, gdzie tam wycięcie pompy. Narazie zawieszam projekt HSA szkoda wolnego czasu na dłubanie.

Odpowiedz
zuzuman
Zarejestrowani

Jezeli chodzi o ABS z HSA:
1) Tu masz numery pomp, co maja obsluge i nie. (Kupuj tylko nowa, oryginal)
2) + Czujnik - numer to 479300584R (znajduje sie po stronie kierowcy pod srzynia biegow na wysokosci stop), tez musi byc nowka oryginal
3) CLIP'em trzeba wlaczyc HSA
4) Jezeli masz przed-lift, trzeba wymienic zegary na lift (stare zegary nie moga pokazac takiej opcji) (wiadomo, moze byc uzywka)
5) Pompe ci wymienia na serwisie za 300 PLN. 

Czyli koszt calosci okolo 2500 PLN. Jezeli jestes tylko po kursach nauki jazdy, mieszkasz gdzies w Bukowinie Tatrzanskiej i przycisk do recznego masz zbyt daleko - warto zaiwestowac.

Załączone pliki

Miniatury
   

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-05-2021, 23:12 przez zuzuman.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi zuzuman za ten post post:
  • andrzejwa
broda1301
Zarejestrowani

op Czy zegary poliftowe są konieczne?
Rozumiem że podczas działania HSA wyświetla się na zegarkach ikonka samochodu ruszającego pod górkę.
W zegarkach przed liftowych nic się nie wyświetla? Czy wywala jakiś błąd?

Odpowiedz
zuzuman
Zarejestrowani

(16-05-2021, 08:46)broda1301 napisał(a): Czy zegary poliftowe są konieczne?
Rozumiem że podczas działania HSA wyświetla się na zegarkach ikonka samochodu ruszającego pod górkę.
W zegarkach przed liftowych nic się nie wyświetla? Czy wywala jakiś błąd?

Tak!
Jezeli zegar przed-lift to przy dzialaniu HSA on sie wylaczy, a pozniej bedzie swiecio kluczykiem

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-05-2021, 10:33 przez zuzuman.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości