Poranne odpalanie- czy tak ma być?


Markus
Zarejestrowani

Ale jeśli wtryskiwacz "puszcza" to jest opcja zalewania przed odpaleniem.

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Tak mi sie przypomnialo bo gdzies ktos opisywal podobny problem. Mimo odlaczenia przez sterownik puszczal elektrozawor gazu, i przy starcie wzbogacal mieszanke paliwo, powietrze i gaz, stad sie pojawialy problemy u niego. A jak to jest u Ciebie?

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

(14-08-2017, 12:25)A2-eR11 napisał(a): Tak mi sie przypomnialo bo gdzies ktos opisywal podobny problem. Mimo odlaczenia przez sterownik puszczal elektrozawor gazu, i przy starcie wzbogacal mieszanke paliwo, powietrze i gaz, stad sie pojawialy problemy u niego. A jak to jest u Ciebie?

To był pierwszy podejrzany. Faktycznie okazało się że syf zakleił reduktor i membranę i zawór odcinający stanął. Skutek był taki że reduktor pchał małymi ilościami gaz podciśnieniem. Po nocnym postoju wystarczyło do zalania. Jak rano gazmen podpiął lapka i zobaczył ciśnienie reduktora ponad 2 bary to szczęka mu opadła. Reduktor został wyczyszczony, membrana założona nowa, iglica zaworu wyczyszczona i od tego czasu spokój.

Poza tym testy byly również prowadzone przy zamkniętej butli gazu i z wyjechaniem gazu z przewodów- odpalał tak samo ciężko.


Jak odpalam to łapie na poszczgólne gary... jakby skopana była sekwencja zapłonu, albo paliwo nie dochodziło równo.

Nie wiem, może ECU złapało jakiś błąd długotrwały (przez to że silnik przez jakiś czas odpalał na dwóch paliwach) i zapamiętał wprowadzone korekty jako prawidłowe i teraz jest problem mimo że nie ma błędu i trzeba "przywrócić mu pamięć"

Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości