Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Posłuchajcie co z tym silnikiem.


PunkRock86
Moderatorzy

Online
Po podpięci pod złącze diagnostyczne wywaliło mi błąd wtrysku nr 4. Od początku był podejrzany - nie miał kodu do ECU. Potem po usunięciu błędu, kilka dni pracował poprawnie a potem znowu check. Do tego smród spalin przy szybkiej jeździe. Silnik klepał jak z urwaną panewką. Wymieniłem wtryskiwacz na nowy, oryginalny Renault (koszt 550 zł), wpisałem do ECU i jazda. 

Może od wadliwej pompy wtryski uległy uszkodzeniu. U Ciebie objawy mogą być bardziej widoczne bo nie działa tak jak powinien więcej niż jeden. 

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Crysis... jak miales opilki w pompie wtrysowej to myslisz ze one do wtryskow nie dotarly?
W 1.5 dci to byl efekt domina w ukladzie paliwowym. Opilki w pompie niszczyly wtryski, a wtryski objawami juz wyraznymi pokazywaly ze jest problem. Ludzie robia w kolo wtryski i narzekaja ze sie psuja ciagle. Nie zdaja sobie sprawy, ze to pompa je uszkadza tymi opilkami.
Pompe pisales miales zrobiona wiec nowych opilkow niby nie podaje, ale wtryskow nikt nie robil przeciez u Ciebie jeszcze...

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:
  • PunkRock86
PunkRock86
Moderatorzy

Online
Zmierzałem do tego o czym pisze przedmówca. Dla mnie też to raczej oczywiste że uszkodzenie wtryskiwaczy może być następstwem uszkodzonej pompy paliwa.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Gizmo
Zarejestrowani

Takiej kumulacji to w totka nawet nie widziałem..... Sad

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Online
Ktoś się pozbył bo koszty napraw przewyższały wartość auta Sad Crysis jeśli to nie tajemnica - ile położyłeś siana za to auto ?

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Crysis
Zarejestrowani

op Zadna tajemnica. 7 kola.

Tylko teraz pytanie nagle sie tak doje .. Ze ani auto nie popracuje chwile... ? Tylko zaraz gasnie ? Gdyby cos zaczelo klepac... A tu du... Silnik teraz na zimnym odpalil. Nie klepie. Stuka. Puka. Tylko gasnie i blad.


Co do wtryskow... Tam dla mnie i tak jest cos grzebanr... Bo dwa maja numer chyba nawet identyczny a dwa pozostale z calkiem w ogole innej parafii.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2017, 22:28 przez Crysis.)

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Online
Numery to każdy wtrysk ma inne. Unikalny numer jest przypisany do pojedynczego wtryskiwacza. Nie mogą być jednakowe. Kupisz nowy i też będzie miał unikalny numer który za pomocą np. CLIP albo Delphi musisz wpisać do ECU.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(01-06-2017, 08:23)PunkRock86 napisał(a): Numery to każdy wtrysk ma inne. Unikalny numer jest przypisany do pojedynczego wtryskiwacza. Nie mogą być jednakowe. Kupisz nowy i też będzie miał unikalny numer który za pomocą np. CLIP albo Delphi musisz wpisać do ECU.
Może mu chodzi o numery katalogowe. Np. wtrysk w 1.9 dci 120 km ma numer 8200100272 a numery które się przypisuje są faktycznie na każdym inne.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości