Michał Spiechowicz
107
0
5
5
SC II ph II
2008
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Zabrze
op
Jako, że powoli rozglądam się za nowszym autem, liczę na waszą pomoc. Oczywiście planuje pozostać w ramach marki Renault;) W kręgu zainteresowania obecnie jest Scenic III i Megane III, ew Fluence. Wersje benzynowe, docelowo LPG. Który silnik wybrać? Wiadomo, świetnego F4R już tam nie ma. Zostaje 1.6, to jest jeszcze K4M czy jakiś Nissanowski wynalazek?
Druga sprawa to rlink. Chciałbym mieć możliwość używania android auto, żeby pozbyć się problemu z nieaktualnymi mapami. Orientuje się ktoś od których roczników rlink był montowany w tych modelach? Można jakoś po zdjęciach rozpoznać czy to rlink czy Carminat? A może typowo po francusku montowali je równolegle?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2019, 08:19 przez Michał Spiechowicz.)
•
siwusek216
5,519
15
3584
2,054
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
K4M były chyba z początku produkcji później już Nissan. Większy i lepszy wybór w dieslu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
Michał Spiechowicz
107
0
5
5
SC II ph II
2008
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Zabrze
op
Ja wiem, że większy wybór w dieslu. Ale ja jeżdżę po mieście jakieś 30tys rocznie. Diesel to trochę proszenie się o kłopoty ;)
•
pio555
30,574
122
10626
2,914
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 07-07-2019, 12:12
(07-07-2019, 11:59)Michał Spiechowicz napisał(a): Ja wiem, że większy wybór w dieslu. Ale ja jeżdżę po mieście jakieś 30tys rocznie. Diesel to trochę proszenie się o kłopoty ;) Następny.....
Ja jeżdżę dieslami w mieście od kilkunastu lat.....nigdy żadnych kłopotów typu turbiny dwumasy i itp.
Fakty w porównaniu do PB z LPG średnio to wychodzi kosztowo ale problemów brak
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Michał Spiechowicz
107
0
5
5
SC II ph II
2008
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Zabrze
op
No to Ci gratuluje, ale co to ma wspólnego z tematem? Chcesz to jeździj dieslem. Ja wolę LPG, bo taniej i potencjalnie bezpieczniej
•
pio555
30,574
122
10626
2,914
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 07-07-2019, 13:42
Z tym taniej to nie przesadzaj....ale fakt niby z LPG bezpieczniej....tylko jako silnik to SC III oprócz starego 1.6.....
W/g mnie nie ma żadnej dobrej benzyny
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Michał Spiechowicz
107
0
5
5
SC II ph II
2008
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Zabrze
op
No właśnie o to pytam ;) 1.6 może być mało do SC3, stąd pomysł na M3. Na papierze 1.4tce wygląda fajnie, ale tu to już faktycznie bezpieczniej kupić np 1.6 dCi ;)
A orientuje się ktoś jak to z tym rlinkiem jest? W SC3 zdaje się od liftingu w 2012, ale czy był równolegle z TT?
•
maciej1486
20,841
22
2260
239
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Według mnie rlink to 2014r wzwyz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2019, 18:36 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
291
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
1,6 w ScIII do miasta spokojnie wystarczy. A i do LPG nie ma nic lepszego. Poza tym jest prosty i bezawaryjny.
•
|