Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Problem szarpaniem podczas jazdy


Nataliaa114
Zarejestrowani

op Witam mam scenica 1.9dci  z 2001r ostatnio zaczął mi dzienie klekotac poodpaleniu dymic na bialo tez nie ma mocy i szarpie podczas jazdy. Co to może byc? Dodam ze nie jest to zaesze i jak juz troszke kilometrow sie zrobi to nic takiego sie nie dzieje.
TomaszB napisał 13-04-2017, 11:27:
Zgodnie z regulaminem który zaakceptowałaś przy rejestracji pierwszy post powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania .
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2017, 11:27 przez TomaszB.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

jaki to dokładnie jest silnik (czy na pewno dci, a nie dti ?).
Bowiem znacznie różnią się układem wtrysku paliwa.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
Nataliaa114
Zarejestrowani

op 1'9 dci to scenic 1 po lifcie

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

Te objawy mogą wskazywać na kilka różnych awarii. Po głowie chodzi mi uszczelka pod głowicą zaworów, ze względu na białą barwę dymu.

Odpowiedz
Nataliaa114
Zarejestrowani

op Dodam ze szarpie jak nie dodaje gazu jak przyspieszam przestaje

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(13-04-2017, 15:45)Nataliaa114 napisał(a): Dodam ze szarpie jak nie dodaje gazu jak przyspieszam przestaje

Czyli to szarpanie można by utożsamić z nierównymi obrotami silnika na tak zwanym luzie?

Odpowiedz
Nataliaa114
Zarejestrowani

op Kurcze nie jade na luzie ( bez gazu) tylko wtedy mi szarpie kiedy mam noge ma gazie na stałym poziomie ( jade 80) i wtedy mi szarpie jakby sie dlawil

On mi z obrotow nie schodzi ani na jalowym biegu nie faluja

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2017, 16:03 przez Nataliaa114.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

na początek podpiąć i sprawdzić odczyt wartości z czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Ma być różne od zera i zmieniać się wraz z obciążaniem silnika (przy wciskaniu pedału gazu) płynnie i w sensownych granicach ciśnienia (od atmosferycznego do maks, ciśnienia doładowania).

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości