op
Witam wszystkich. Jeździłem sobie w najlepsze swoim autobusem bez większych problemów, aż tu w sobotę rano postanowił nie odpalić. Ze wstępnej diagnozy udało mi się takie fakty ustalić:
- przy włączeniu zapłonu nie uruchamia się na chwilę ( jakieś 2 sekundy ) pompa paliwa
- sama pompa jest sprawna podpięta "na krótko" działa
- napięcie podawane na pompę ( przy probie uruchomienia ) to ok 10V
- z moich przypuszczeń to w pierwszej kolejności przekaźnik ( wypalony styk ) ewentualnie problem z instalacją choć raczej obstawiam to pierwsze.
Teraz moje pytania:
Czy ktoś mnie może poratować informacją gdzie znajdę przekaźnik pompy paliwa?
Czy ktoś wie gdzie idzie wiązka z pompy? ( pod fotel kierowcy czy w okolice bezpieczników znajdujących się w desce rozdzielczej? ) Nie chce mi się rozbierać pół auta żeby "iść za przewodami" :-P
Może macie jakieś doświadczenia z podobnymi przypadkami?
Pacjentka to Renia GS II 2.0 16v Pb + LPG
- przy włączeniu zapłonu nie uruchamia się na chwilę ( jakieś 2 sekundy ) pompa paliwa
- sama pompa jest sprawna podpięta "na krótko" działa
- napięcie podawane na pompę ( przy probie uruchomienia ) to ok 10V
- z moich przypuszczeń to w pierwszej kolejności przekaźnik ( wypalony styk ) ewentualnie problem z instalacją choć raczej obstawiam to pierwsze.
Teraz moje pytania:
Czy ktoś mnie może poratować informacją gdzie znajdę przekaźnik pompy paliwa?
Czy ktoś wie gdzie idzie wiązka z pompy? ( pod fotel kierowcy czy w okolice bezpieczników znajdujących się w desce rozdzielczej? ) Nie chce mi się rozbierać pół auta żeby "iść za przewodami" :-P
Może macie jakieś doświadczenia z podobnymi przypadkami?
Pacjentka to Renia GS II 2.0 16v Pb + LPG