Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Problem z odpaleniem


kris0777
Zarejestrowani

op Witam wszystkich,
jesli ktos mial podobny przypadek prosze o pomoc.
Wyslalem autko na "mala" naprawe- wymiana drazkow kierowniczych i przy okazji linki od klapy silnika,
po wymianie drazkow i ustawieniu zbieznosci wyjechalo na plac na wymiane linki i po wymianie przy probie odpalenia - NIC - tylko sygnal dzwiekowy z komputera, low battery, low oil pressure - pozatym zadnej reakcji. Po mierzeniu pradu przy probie odpalenia - 60A. Nie wierze w zbieg okolicznosci i awarie rozrusznika,przypuszczam za cos musialo zostac urwane/rozlaczone. Niestety fachowcy nie sa specami od elektryki i przypuszczam ze bez porzadnego fachowca sie nie obedzie.
Jesli ktos moze cos doradzic w tej sprawie to bardzo prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Kris

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
Sprawdź BSI pof maską e tamtym rejonie idzie linka może coś rozpieli albo urwali
Poza tym to teraz ich problem żeby auto naprawić

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
kris0777
Zarejestrowani

op
(26-04-2017, 22:59)pio555 napisał(a): Sprawdź BSI pof maską e tamtym rejonie idzie linka może coś rozpieli albo urwali
Poza tym to teraz ich problem żeby auto naprawić

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Na jutro zamowili znajomego elektryka, zobaczymy jaki bedzie efekt.
Racja to teraz ich broszka, szkoda tylko czasu i nerwow a majowka tuz tuz

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

1. Sprawdzenie wtyczek na skrzynce bezpieczników i przekaźników.
2. Sprawdzenie bezpieczników na klemie dodatniej + samych klem
3. Próba podstawienia innego akumulatora
4. Sprawdzenie połączeń masowych, wykonanie do nadwozia tymczasowej dodatkowej masy.
Stawiam na p. 3. - nie raz się zdarzało, wystarczy głębsze rozładowanie i już się nie odpali, piszczy, często nie da sie zamknąć centralnego

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • pawelli
pawelli
Zarejestrowani

tak jak napisał ko-ma - - wg. mnie punkt 2 i 4

Odpowiedz
kris0777
Zarejestrowani

op Dzieki wszystkim za uwagi,
na dzien dzisiejszy bez zmian, na innym akumulatorze  to samo , przy podlaczeniu startera prad 60A - czyzby zwarcie na rozruszniku/alternatorze. Jutro kolejny dzien walki (dzis elektryk nie dotarl) - moze jednak cos przy lub z BSI tylko jak mogli uszkodzic przy przeciaganiu linki.

Odpowiedz
sztapl
Zarejestrowani

Stawiam na punkt 2. Można to szybko i łatwo sprawdzić.

Odpowiedz
kris0777
Zarejestrowani

op Niestety , tak jak kolega na poczatku pisal ,zruszyli wtyczke do uch -poszedl bezpiecznik , brazowa wtyczka i plytka przy niej - jednym slowem modul do wymiany.

Sprawdzalem nr  w serwisie po VINie (8200306032) , gdyz na obudowie byl starty tylko podali bez tej litery na koncu a na uzywkach wystepuja z literami A, B lub C na koncu - czy to ma znaczenie jesli nr jest ten sam?

Dzieki za dotychczasowa pomoc i pozdrawiam

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Czyli potwierdził się punkt 1. tradycyjnej listy uszkodzeń...

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości