Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Proszę o poradę


toto1979
Zarejestrowani

op Witam. Chcę kupić Scenic 3 z 2009-2011r. Już miałem prawie wybrany z silnikiem 1,4 Tce 130 km, aż do momentu gdy nie wszedłem właśnie na forum i zgłupiałem. Teraz już nie wiem z jakim silnikiem szukać tak żeby na początku od razu nie włożyć w remont silnika. Bardzo proszę o poradę, który silnik najmniej awaryjny.
pio555 napisał 23-07-2019, 18:59:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2019, 18:59 przez pio555.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(23-07-2019, 18:58)toto1979 napisał(a): Bardzo proszę o poradę, który silnik najmniej awaryjny.
1,6 16V 110KM

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
toto1979
Zarejestrowani

op A możesz podpowiedzieć co z tą mocą?czy do normalnej jazdy 3 osobową rodziną starcza?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(23-07-2019, 19:15)toto1979 napisał(a): czy do normalnej jazdy 3 osobową rodziną starcza?
do jazdy do 100-120km/h starcza dalej sa juz problemy z mocą i spalanie znacząco wzrasta

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
toto1979
Zarejestrowani

op W tej wersji nie ma tyle problemu z uszczelka tak w 1,4?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

jest całkowicie bezawaryjna

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • toto1979
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

W czasie zakupu 1,6 sprawdź silnik głównie pod kątem wycieków, szczególnie z okolic wałka rozrządu od strony paska. Jeśli są wycieki to odpuść. Poza tym stan koła kzfr, ewentualnie zaworu. Ale objawy awarii tych ostatnich łatwo wykryć. Poza tym nie ma co za bardzo się psuć w tym silniku. Awarie UPG raczej nie występują. Jeśli chodzi o jazdę z tą mocą tak jak pisał Pio555 do 120 km/h da się żyć

Odpowiedz
toto1979
Zarejestrowani

op Dziękuję za podpowiedź

Odpowiedz
toto1979
Zarejestrowani

op Proszę jeszcze o opinię na temat słynnej elektroniki w tych pojazdach, czy faktycznie francuzy dalej z tego słyną i konkretnie ten model czy może to już nieaktualne?

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Jest tak samo awaryjny jak inne marki.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości