op
Witam serdecznie, opiszę swój problem może ktoś spotkał się z tym.
A więc scenic 1.9 dci 2004 rok wyskakiwal błąd przepływomierza i świec zarowych stary przepływomierz umarł. Parametry pokazywał z kosmosu. Kupiłem nowe swiece i przepływomierz Siemens używke. Sprawdziłem s szczelności układu Błąd świec znikł przepływomierza też jednak auto jest strasznie mulowate.
Tak jak przed wymiana jednak temperature zasysanego powietrza pokazuje dobra przepływ powietrza na biegu jałowym to 8,3 g/s i wzrasta w zależności od dodawania gazu. Egr wyczyszczony zaadoptowany na nowo clipem. Auto na jałowym biegu pracuje w pełnym zakresie obrotów jednak nie tak jak powinno, gdy odłącze przepływomierz to auto ma takie strzała że głowa mała, moje pytanie czy mimo to że przepływomierz reaguje i nie wykazuje w clipie błędów może być uszkodzony? Dodam co zaobserwowałem, że na podpiętym przepływomierzu obciążenie silnika na biegu jałowym to 40,4% a z odpieta przepływka to 16,6 % czy ma to coś wspólnego? Clip żadnych błędów nie widzi
A więc scenic 1.9 dci 2004 rok wyskakiwal błąd przepływomierza i świec zarowych stary przepływomierz umarł. Parametry pokazywał z kosmosu. Kupiłem nowe swiece i przepływomierz Siemens używke. Sprawdziłem s szczelności układu Błąd świec znikł przepływomierza też jednak auto jest strasznie mulowate.
Tak jak przed wymiana jednak temperature zasysanego powietrza pokazuje dobra przepływ powietrza na biegu jałowym to 8,3 g/s i wzrasta w zależności od dodawania gazu. Egr wyczyszczony zaadoptowany na nowo clipem. Auto na jałowym biegu pracuje w pełnym zakresie obrotów jednak nie tak jak powinno, gdy odłącze przepływomierz to auto ma takie strzała że głowa mała, moje pytanie czy mimo to że przepływomierz reaguje i nie wykazuje w clipie błędów może być uszkodzony? Dodam co zaobserwowałem, że na podpiętym przepływomierzu obciążenie silnika na biegu jałowym to 40,4% a z odpieta przepływka to 16,6 % czy ma to coś wspólnego? Clip żadnych błędów nie widzi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2018, 15:46 przez luka1253.)