Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Przepalajaca się żarówka H7, lewy reflektor.


siepa123
Zarejestrowani

op Krótko,  w tym roku w lewym 3 szt. I w prawym 1. Ostatnia Philips pojeździla dwa tygodnie. Ładowanie alternatora ok. Gdzie szukać przyczyny bo to nie jest już normalne.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Kostka w skrzynce obok aku.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Wojtgda
Zarejestrowani

Stawiam na upalona masę w kostce przy zarowce

Odpowiedz
siepa123
Zarejestrowani

op Jutro sprawdzę to będę wiedział, chociaż ostatnio zaglądałem do kostki i ja przeczyscilem. Była pęknięta izolacja na chyba żółtym kablu z tego co pamiętam, zaizolowalem ile mogłem, ciężki dostęp, zajrzę do skrzynki najpierw, jak tam będzie ok to zostaje wyciągnięcie lampy chyba?da się to w miarę normalnie zrobić czy trzeba zderzak zrzucać?

Odpowiedz
itek
W tym typie tak jest. Dwie w roku to norma a jak więcej to czyścić kostki.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Normalne, w moim krótkim ScII w tym roku już zaliczyliśmy wymianę (a w zasadzie dwie, bo przy pierwszej założona była jakaś badziewna żarówka, świecąca b.słabo) lewej żarówki, Prawe fakrycznie jakoś dłużej się trzymają, może mają lepsze chłodzenie?

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Dziś w C4 to samo Biggrin Padła lewa żarówka. Ja mam obok czerpnię zimnego powietrza, może rezonować i przez to może szybko się upalać.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
siepa123
Zarejestrowani

op Wczoraj padła prawa,  przejrze tam te wtyczki i złącza, zmierzę napięcia, teraz mam Philipsy, zobaczymy jak długo wytrzymają, żona tym autem jeździ na poczcie, także dziennie dobre 8 godzin świecą,  poważnie rozważam zamontowanie świateł dziennych, najszybciej w miejsce przeciwmgielnych, może ktoś ma sprawdzone?

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(06-03-2021, 08:26)siepa123 napisał(a): Wczoraj padła prawa,  przejrze tam te wtyczki i złącza, zmierzę napięcia, teraz mam Philipsy, zobaczymy jak długo wytrzymają, żona tym autem jeździ na poczcie, także dziennie dobre 8 godzin świecą,  poważnie rozważam zamontowanie świateł dziennych, najszybciej w miejsce przeciwmgielnych, może ktoś ma sprawdzone?

Jeśli użytkujesz żarówki o powiększonej jasności - nie dziw się. Żarówki te mają zdecydowanie niższą żywotność w stosunku do standardowych.
Poza tym - samochód używany w ruchu miejskim = brak naturalnego chłodzenia lamp przez opływ powietrza, co także żarówkom nie pomaga.
Policz, że w takim trybie pracy żarówki świecą minimum 2000 h rocznie - a to jest bardzo dużo...

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • Wojtgda
siepa123
Zarejestrowani

op Sprawdziłem ponownie dzisiaj napięcie przy uruchomionym silniku, o ile wczoraj pokazywał 14, 20 to dziś od 14,75 do 14,89V prawa żarówka wybuchła. Rozumiem, że to będzie regulator napięcia?da się do niego dostać bez rozbebeszania pół auta?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości