Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Przepalajaca się żarówka H7, lewy reflektor.


Mati
Zarejestrowani

Dziwne aby przez słaba masę, ładowanie było wyższe. Skoro nie wymienił regulatora
. Czyli wymienił tylko szczotki?

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • Wojtas_BB
siepa123
Zarejestrowani

op Nie wiem do końca czy przez samą masę,ale wymieniony był cały regulator. Dalej ładował 14,65v. Po jeździe jak i przed. Mówię tylko co zrobiłem, czyli wyczyściłem klemy i spilowalem plusowa, która niedolegala dobrze. I  ta masa się trzymała na włosku, bo jak ruszyłem kablem to odpadła i założyłem nowe mocowanie. Co konkretnie w tym przypadku pomogło do sam nie wiem, czy lepszy styk plusa, czy masy, ale odrazu po odpaleniu jest ładowanie jak Pan Bóg przykazał.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2021, 19:58 przez siepa123.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Regulator wymieniony na oryginał? Jakiś nr? Koszt?

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
siepa123
Zarejestrowani

op Oryginał Valeo, nr nie mam, koszt regulatora 170zl.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi siepa123 za ten post post:
  • Mati
adamvet
Zarejestrowani

Jeżeli wszystkie sposoby zawiodą, a napięcie dziwnie się zachowuje, to w Clipie jest opcja "Regulacja alternatora", może to pomoże.

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi adamvet za ten post post:
  • siepa123
Skwlr34
Zarejestrowani bez potwierdzenia

Witaj mój ojciec ma ten sam problem u niego pomogło założenie żarówki oryginalnej bo wcześniej wymieniał z Orlenu póki co działa gadaliśmy o tym z mechanikiem to teraz szajs robią celowa robota ale warto sprawdzić wszystkie opcje jak koledzy wyżej napisali pozdrawiam

Odpowiedz
itek
(19-03-2021, 06:49)Skwlr34 napisał(a): Witaj mój ojciec ma ten sam problem u niego pomogło założenie żarówki oryginalnej bo wcześniej wymieniał z Orlenu póki co działa gadaliśmy o tym z mechanikiem to teraz szajs robią celowa robota ale warto sprawdzić wszystkie opcje jak koledzy wyżej napisali pozdrawiam

Orlen, nie Orlen-wszędzie są te same a oryginalna to nie produkt renault tylko typ "long life" czyli żywotność kosztem wydajności.
Testowałem przez 10 lat różne i dwie w jednej lampie w roku to była norma.

Odpowiedz
Wojtas_BB
Zarejestrowani

Pytanie z innej strony, czyli wymiana żarówek: od strony pasażera wyjęcie wlewu do zbiorniczka lub przestawienie go
A od strony kierowcy jak? Przyznam szczerze, że zawsze wymieniał mi mechanik, ale dawałem mu long life. Ale jechałem parę razy ostatnio autem wieczorem i te lampy są jak świeczki (w Jeepie mam xsenon).
Może założę żonie coś lepszego ale nie wiem jak się za to zabrać.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam Wojtas_BB
Citroen C5 Aircross, 1.2 PT, 2023
Seat Arona, 1.0, 2021
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Da radę, wymieniałem nic nie demontując. Pierwszy raz będziesz klnąc, od strony kierowcy. Zanim zaczniesz wyciągać żarówkę pierw włóż tam rękę jak najgłębiej i spróbuj jak będzie najlepiej manewrować nadgarstkiem.
Z drugiej strony odpinam z zaczepu górnego wlew i przesuwam w bok.

Wysłane z kolorowego kalkulatora Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Czasem jak mi się ręka nie chce zmieścić oprócz osłony akumulatora odkręcam klapkę od modułu bezpieczników

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości