Mati
26,519
100
4781
4,434
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 09-03-2021, 18:48
Dziwne aby przez słaba masę, ładowanie było wyższe. Skoro nie wymienił regulatora
. Czyli wymienił tylko szczotki?
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Mati for this post
• Wojtas_BB
siepa123
46
0
3
13
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Wołów
siepa123
Zarejestrowani
— 09-03-2021, 19:58
op
Nie wiem do końca czy przez samą masę,ale wymieniony był cały regulator. Dalej ładował 14,65v. Po jeździe jak i przed. Mówię tylko co zrobiłem, czyli wyczyściłem klemy i spilowalem plusowa, która niedolegala dobrze. I ta masa się trzymała na włosku, bo jak ruszyłem kablem to odpadła i założyłem nowe mocowanie. Co konkretnie w tym przypadku pomogło do sam nie wiem, czy lepszy styk plusa, czy masy, ale odrazu po odpaleniu jest ładowanie jak Pan Bóg przykazał.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2021, 19:58 przez siepa123.)
•
Mati
26,519
100
4781
4,434
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 09-03-2021, 20:24
Regulator wymieniony na oryginał? Jakiś nr? Koszt?
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
siepa123
46
0
3
13
SC II ph II
2007
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Wołów
siepa123
Zarejestrowani
— 10-03-2021, 08:29
op
Oryginał Valeo, nr nie mam, koszt regulatora 170zl.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi siepa123 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to siepa123 for this post
• Mati
adamvet
64
0
28
5
SC II ph I
2006
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Warszawa
adamvet
Zarejestrowani
— 10-03-2021, 13:07
Jeżeli wszystkie sposoby zawiodą, a napięcie dziwnie się zachowuje, to w Clipie jest opcja "Regulacja alternatora", może to pomoże.
Załączone pliki
Miniatury
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi adamvet za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to adamvet for this post
• siepa123
Skwlr34
6
0
1
0
SC II ph I
2006
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Świdnik
Skwlr34
Zarejestrowani bez potwierdzenia
— 19-03-2021, 06:49
Witaj mój ojciec ma ten sam problem u niego pomogło założenie żarówki oryginalnej bo wcześniej wymieniał z Orlenu póki co działa gadaliśmy o tym z mechanikiem to teraz szajs robią celowa robota ale warto sprawdzić wszystkie opcje jak koledzy wyżej napisali pozdrawiam
•
(19-03-2021, 06:49)Skwlr34 napisał(a): Witaj mój ojciec ma ten sam problem u niego pomogło założenie żarówki oryginalnej bo wcześniej wymieniał z Orlenu póki co działa gadaliśmy o tym z mechanikiem to teraz szajs robią celowa robota ale warto sprawdzić wszystkie opcje jak koledzy wyżej napisali pozdrawiam
Orlen, nie Orlen-wszędzie są te same a oryginalna to nie produkt renault tylko typ "long life" czyli żywotność kosztem wydajności.
Testowałem przez 10 lat różne i dwie w jednej lampie w roku to była norma.
•
Wojtas_BB
1,136
3
1260
1,140
INNY
2019
INNY
Bestwina
Pytanie z innej strony, czyli wymiana żarówek: od strony pasażera wyjęcie wlewu do zbiorniczka lub przestawienie go
A od strony kierowcy jak? Przyznam szczerze, że zawsze wymieniał mi mechanik, ale dawałem mu long life. Ale jechałem parę razy ostatnio autem wieczorem i te lampy są jak świeczki (w Jeepie mam xsenon).
Może założę żonie coś lepszego ale nie wiem jak się za to zabrać.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam Wojtas_BB
Citroen C5 Aircross, 1.2 PT, 2023
Seat Arona, 1.0, 2021
•
Mati
26,519
100
4781
4,434
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 19-03-2021, 21:54
Da radę, wymieniałem nic nie demontując. Pierwszy raz będziesz klnąc, od strony kierowcy. Zanim zaczniesz wyciągać żarówkę pierw włóż tam rękę jak najgłębiej i spróbuj jak będzie najlepiej manewrować nadgarstkiem.
Z drugiej strony odpinam z zaczepu górnego wlew i przesuwam w bok.
Wysłane z kolorowego kalkulatora
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
polaq
2,300
17
627
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 19-03-2021, 22:33
Czasem jak mi się ręka nie chce zmieścić oprócz osłony akumulatora odkręcam klapkę od modułu bezpieczników
•
|