Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

"Przeskakiwanie" w kierownicy podczas skrętu w prawo


Lukaszo
Zarejestrowani

op Cześć, od pewnego czasu podczas skręcania w prawo, czuję "przeskakiwanie" w kierownicy. Zdjąłem prawe koło i znalazłem winowajcę. Wszystko jest na filmiku. Pytanie, jak to naprawić i czy się w ogóle da?


https://youtu.be/1F5HGk7SXSE

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Do wymiany końcówka drążka kierowniczego Biggrin Najlepiej zmienić od razu obie. Po tym koniecznie zbieżność.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Lukaszo
Zarejestrowani

op Głowiczka jest szczelna, jak przekręcam poosiowo, to słychać pukanie w maglownicy.

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

To może luz ma maglownicy .Skoro kierownica przeskakuje to wszystko na to wskazuje. Albo cały drążek.

Zerknij tutaj:  od 4:00 min

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-07-2021, 11:11 przez PunkRock86.)

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi PunkRock86 za ten post post:
  • Lukaszo
krzysztofk
Zarejestrowani

Maglownica do roboty.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
itek
Na początek wymień całe drążki kierownicze. Po tym zabiegu u mnie zniknęły luzy i stuki nawet w maglownicy.

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi itek za ten post post:
  • Lukaszo, PunkRock86
Lukaszo
Zarejestrowani

op
(04-07-2021, 09:03)itek napisał(a): Na początek wymień całe drążki kierownicze. Po tym zabiegu u mnie zniknęły luzy i stuki nawet w maglownicy.

Zamówiłem drążki, wymienię i dam znać, czy pomogło. Na tę chwilę dzięki za pomoc.

Odpowiedz
Lukaszo
Zarejestrowani

op
(05-07-2021, 18:32)Lukaszo napisał(a):
(04-07-2021, 09:03)itek napisał(a): Na początek wymień całe drążki kierownicze. Po tym zabiegu u mnie zniknęły luzy i stuki nawet w maglownicy.

Zamówiłem drążki, wymienię i dam znać, czy pomogło. Na tę chwilę dzięki za pomoc.

Obawiam się, że maglownica jest do naprawy. Wymiana na wiele się nie zdała.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(25-08-2021, 09:20)Lukaszo napisał(a):
(05-07-2021, 18:32)Lukaszo napisał(a):
(04-07-2021, 09:03)itek napisał(a): Na początek wymień całe drążki kierownicze. Po tym zabiegu u mnie zniknęły luzy i stuki nawet w maglownicy.

Zamówiłem drążki, wymienię i dam znać, czy pomogło. Na tę chwilę dzięki za pomoc.

Obawiam się, że maglownica jest do naprawy. Wymiana na wiele się nie zdała.

Wymień w maglownicy plastikową tulejkę (da się nawet bez wyjmowania przekładni z samochodu) - koszt to ok. 30 zł + ze 2 godziny zabawy. No, chyba, że luz na listwie jest już b.duży (nie kasuj go śrubą, bo cuda się potem dzieją z oporami skrętu i powrotem układu do punktu zerowego).
Koszt całej maglownicy nie jest zresztą jakiś powalający, płaciłem ostatnio ok. 300 zł.
O ile przyczyną nie jest plastikowa osada łożyska McPhersona... Bo to już inna bajka (zdarza się, że nowe przeżywają do pierwszego skrzyżowania).

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości