Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Pytanie tym razem nie o Scenica a o Clio III


Trodor
Zarejestrowani

op Witajcie, nie wiem czy to dobre miejsce i czy wogole ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć - ale pewnie lepiej spróbować.

Tak więc kumpel planuje zakup Renault - oczywiście przekonywalem do scenica ale jednak dla niego za duże trochę. Znalazł chyba ciekawą ofertę Clio III :

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-cl...yWC1P.html

Wiadomo że nikt z fusów ani nawet z VIN-u za wiele nie wywróży i trzeba obejrzeć.
Podstawy mechaniki i automotivu obaj dobrze znamy i wiemy mniej więcej na co zwracać uwagę ale może ktoś z Was oglądał już tą sztukę, albo macie pomysł na co zwracać uwagę w tym konkretnym modelu?

A może jakiś inny model w tych pieniądzach i podobnych gabarytach?

Dzięki z góry za wszelkie porady

_Tapatalknięte z Galaxy Kalkulator_

pio555
Junior Administratorzy

jako użytkownik Clio III powiem tak
-auto fajne ale tylko na miasto
-o LPG mozna zapomnieć bo 1.2 TCE nie lubi sie z gazem
-przymierzałem sie do 1.2 TCE ale ze względu na awaryjność dałem na luz
-1.2 TCE miał Wolfik i szybko sie pozbył bo to auto po prostu nie jeździło
jak zdobędziesz VIN może cos wiecej sie dowiem

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Trodor
Zarejestrowani

op Dzięki za szybką odpowiedź

A jaki powód że nie lubią gazu? Pewnie i tak nie zakladalby ale z ciekawości.

Ciekawy byłem właśnie opinii o tym silniku. Czyli generalnie słaby i awaryjny?

Jak to bywa przy downsizingu pewnie przy większych prędkościach pali z 10l/100....


_Tapatalknięte z Galaxy Kalkulator_

pio555
Junior Administratorzy

(17-08-2017, 20:55)Trodor napisał(a): A jaki powód że nie lubią gazu? Pewnie i tak nie zakladalby ale z ciekawości.

Ciekawy byłem właśnie opinii o tym silniku. Czyli generalnie słaby i awaryjny?
napisze Ci tylko opinie ludzi którzy sprowadzają auta i montują LPG
moim 1 wyborem był właśnie 1.2TCE ale moi koledzy sprowadzający auta mówili ,że uszkodzonymi silnikami TCE usłany jest zachód
podobna opinie mieli gazownicy ,że z 1.2 TCe są spore problemy za LPG
ponoć wersje po 2008r ECO 2 są poprawione i jest lepiej
ja zrezygnowałem z na korzyść 1,6 110 KM-silnik bezawaryjny
kolejna ważna kwestia
żeby w Clio III zamontować LPG w miejscu koła zapasowego trzeba wyciąć podłogę bo jest winda na zapas i nie ma jak zamocować
ja nie pozwoliłem ciąć podłogi i butle mam w bagażniku

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Trodor
Zarejestrowani

op Yhmm. Przeglądam tak właśnie te Clio i tez osobiście brałbym 1.6 16V. Tu producent jeszcze nie miał parcia na żyłowanie małych pojemności. A do takiego auta chyba wystarczy - bo do scenica uważam że dużo lepszy 2.0. Też mniej pali.

A coś takiego? :
https://www.otomoto.pl/oferta/renault-cl...escription

_Tapatalknięte z Galaxy Kalkulator_

pio555
Junior Administratorzy

1.6 jest ok ale tylko LPG bo dużo pali

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Trodor
Zarejestrowani

op Jakie to są ilości? Zmieści się w 9 przy spokojnej jeździe?

_Tapatalknięte z Galaxy Kalkulator_

pio555
Junior Administratorzy

(17-08-2017, 22:03)Trodor napisał(a): Jakie to są ilości? Zmieści się w 9 przy spokojnej jeździe?
miasto (250tys ) 10 l trasa przy jeżdzie normalnej 7l
LPG dodaj po 2l

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Trodor
Zarejestrowani

op Ani nie Scenic ani nie Clio finalnie
Wszystkie z oglądanych aut to po prostu szroty, w każdej ofercie opis "igła, niebity," itd. ....
Prawie każdy z kilkunastu samochodów miał ślady rozpierduchy.

Wkoncu udało się znaleźć całkiem ciekawego Megana II z silnikiem 1.6. Na pewno nie bity i na pewno nigdzie nie malowany bo na tyle się znamy żeby to określić. Lekko poobijany delikatnie gdzieniegdzie ale to wkoncu stare auto, lepiej tak niż miałby być kiepsko pomalowany.
Mechanicznie też najważniejsze elementy wydawały się okey, środek całkiem zadbany. Zero śladów zalania z podszybia, elektronika w większości sprawna.

Zobaczymy co wyjdzie bo coś na pewno ale myślę że za 11000zl warto było.
Myślicie że to dobra cena za taką meggi?

[Obrazek: 9dee70f6a8be07b9c84f45ee33b9328a.jpg][Obrazek: a27994cf5b4835d8e86cf617ba80ada9.jpg]

Gdyby można było jeszcze poprosić o jakieś info po vinie to byłbym dźwięczny
VF1KM1R0H36986560

Już i tak kupione ale czasem lepiej wiedzieć niektóre rzeczy .

Dzięki wielkie



_Tapatalknięte z Galaxy Kalkulator_

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-2017, 17:46 przez Trodor.)

[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Trodor za ten post post:
  • adi84
pio555
Junior Administratorzy

Daj datę pierwszej rejestracji

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Asia napisał 23-08-2017, 18:42:
w wątku zamkniętym nie piszemy Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-2017, 18:42 przez Asia.)

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości