Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Reduktor w 2.0T


Pawelworek@wp.pl
Zarejestrowani

op Przymierzam się do instalcji lpg do granda 2.0T 163km.
Instalator zarekomendował do tego reduktor stag 250KM z rurką 8mm.
Zaproponował także jako wersję podstawową tańszą o 300zł reduktor stag 180KM ze standardową rurką 6mm.
OdradzIł KME 200KM ze względu na jakieś problemy techniczne.

Reduktor 180KM wydaje się mieć odpowiednią wydajność do tego auta. Ale widze że większość forumowiczów ma do tego silnika założone reduktory 250KM.

Czy wg was mniejszy reduktor 180KM może sprawiać jakieś problemy z eksploatacją?

Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

Online
(04-02-2023, 15:37)Pawelworek@wp.pl napisał(a): Reduktor 180KM wydaje się mieć odpowiednią wydajność do tego auta.
Zakładaj ten większy i nie słuchaj tych którzy mówią że wystarczy ten do 180KM, wystarczy że nie będzie pracował na 100% wydajności i będzie brakowało gazu w wielu sytuacjach, to zwykle kończy się uszkodzeniem głowicy/tłoków.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi wojteks za ten post post:
  • Pawelworek@wp.pl
magicwojtek
Zarejestrowani

jaki dokładnie reduktor? lepiej większy niż mniejszy...ale też zależy od stabilności i jakości
podobno te nowe Alex turbo są bardzo dobre pod turbo

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi magicwojtek za ten post post:
  • Pawelworek@wp.pl
Pawelworek@wp.pl
Zarejestrowani

op To reduktory stag. Zrobiłem reserch jakie instalacje są montowane do tego silnika i bardzo często zakładane są reduktory AC czerwony 250KM z rurką fi 8. I na taki się zdecydowałem. Zapłacę 300zł więcej ale będę miał pewność że nie będzie ubogiej mieszanki. A gdyby mi kiedyś przyszło do głowy zwiększyć moc chipem to taka instalacja napewno to obsłuży.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości