Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Regeneracja tylnej belki


A2-eR11
Zarejestrowani

Jesli nic nie stuka i nie puka i nie sciaga, to tak ma byc, ten typ tak ma ze jest lekki negatyw bo jak zauwazyles to maly autobus wysoki wiec musi tak miec geometrie ustawiona fabrycznie, aby bylo bezpiecznie. Poza tym, tam nie ma regulacji geometrii. Jesli mocno by sie rozjechaly dolem kola, to czulbys to w czasie jazdy na wszystkie sposoby. Poszlyby mocno lozyska lub musialby byc zgiety wahacz porzadnie, nie daloby sie tego niezauwazyc w czasie jazdy ze jest cos nie tak.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Ja po zaloEniu dystansow,mam jeszcze większy negatywnie tak jak.piszecie nie ma.regulacji i tak ma.być.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Zgadzam się z przedmówcami, tylne koła w SC II są pochylone. Nic nie stuka, trzyma się w zakrętach to jeździć i nic nie dotykać. Ewentualnie sprawdzić luz na tulejach w sposób klasyczny to znaczy brecha w dłoń.

Odpowiedz
Maslan
Zarejestrowani

Muszę przyznać, że z tym negatywem nawet fajnie Scenic wygląda ;)

Był: Renault Megane Coupe 1996 1.6e (K7M)
Jest: Renault Scenic II ph 1 2006 1.6 16V (K4M)
Renault Clio 2002 1.2 16V (D4F)
[Obrazek: 132519.png]

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości