Ryba4
23
0
0
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Kielce
Ryba4
Zarejestrowani
— 12-01-2017, 14:19
op
Witam,
Cała tylna klapa jest w oleju, dymi, wymieniane były pierścienie i jest wsadzona nowa turbina.
Gdy jadę brakuje mu mocy(max 4 tyś. obrotow), czasem tak jakby na chwile się załączy na niższych biegach, na zegarach wyskakuje Check
Czy mógłby ktoś pomóc czym jest to spowodowane?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2017, 14:30 przez Mati.)
•
maciej1486
20,848
23
2267
239
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Raczej bez podpiecie komp mozna tylko sie domyslac. Egr sprawdzany?
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Andrew1975
28
0
2
0
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Zabrze
Miałem podobnie w moim scenic , udrożnilem odme a olej mi leciał z łączenia silnika i skrzyni. Wymieniłem uszczelniacz na wale i było ok. Również miałem plamy oleju na klapie.
Sent from Galaxy Note 4
•
Mati
26,540
100
4789
4,450
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 12-01-2017, 14:31
(12-01-2017, 14:19)Ryba4 napisał(a): Cała tylna klapa jest w oleju, dymi, wymieniane były pierścienie i jest wsadzona nowa turbina. zapewne dalej oleju ubywa?
jeśli miałeś remont silnika i turbiny to reklamacje składaj
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
pawelli
870
6
99
142
INNY
2004
INNY
OFFLINE
pawelli
Zarejestrowani
— 12-01-2017, 14:32
po wymianie turbo często kopci i leje olejem po klapie
•
Mati
26,540
100
4789
4,450
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 12-01-2017, 14:34
ale nie powinno
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Ryba4
23
0
0
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Kielce
Ryba4
Zarejestrowani
— 12-01-2017, 15:50
op
Wyskakuje check injection i check emisjion, moze byc to spowodowane tym ze wtryski leją, podobno poprzedni wlasciciel wymienial.
Zaraz podepne komputer
•
Ryba4
23
0
0
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Kielce
Ryba4
Zarejestrowani
— 12-01-2017, 17:28
op
Przeczyściłem egr, pokasowałem błędy i pojechałem na jazdę próbną. W czasie jazdy zaobserwowałem ze po naciśnięciu pedału przyspieszenia zapala sie servis i check injection, po puszczeniu gaśnie. Po podłączeniu do komputera zostały takie błędy:
Df012: - Napięcie zasilania czujników 2 -Napięcie zbyt niskie -Nieciągły
DF209: - Czujnik położenia zaworu EGR -Zwarcie lub obwód przerwany -Nieciągły
DF009: -Potencjometr położenia pedału ścieżka 2 - Zwarcie lub obwód przerwany -Nieciągły
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2017, 17:28 przez Ryba4.)
•
cviatec
1,835
4
537
561
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
DWR
cviatec
Zarejestrowani
— 12-01-2017, 18:09
potencjometr pedału gazu ?
•
haszczurur
2,415
22
683
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
DF012 czujnik ciśnienia doładowania (wpięty w rurę idącą nad chłodnicą do kolektora ssącego)
DF009 zapewne uszkodzony potencjometr na pedale gazu
DF209 może dotyczyć uszkodzenia części elektronicznej EGR ale też uszkodzenia czujnika-zaworu podciśnienia (przykręcony do kolektora ssącego idą do niego wężyki i kostka).
•
|