Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Renault Scenic II problem z uruchomieniem / sterownik silnika ECU


Arkadiusz Syska
Zarejestrowani

op Renault Scenic II Grand 2006r
silnik 1.9Dci 131KM  96kw 
nr sterownika silnika ECU: Bosch (120) 0281012589 inny 8200827725
moduł zabezpieczeń i połączeń (1337) 8200481866-f bezpieczniki i kable w dół 
Scenic nie odpala (nie kręci) brak komunikacji ze sterownikiem / wspomaganie działa wyświetlają się komunikaty : 
1- brak ciśnienia oleju 
2- problem z lądowaniem
3- hamulec ręczny

Diagnoza Delphi :
hamulce Abs: DF066  - Brak sygnału wtrysku w sieci multiplekserowej ,
hamulec ręczny elektroniczny:  516D - problem z komp. ham. post. z przyjętych ramek multiplex 
PAS kierownica ze wspomaganiem: df033  - sieć mult. sygnał zanikł lub jest nieprawidłowy 
moduł UPC : df012 alternator - usterka elektryczna lub mechaniczna

diagnoza CLIP v160
Moduł UPC DF012 Alternator 1.DEV  mimo skasowania komunikat sie pojawia / procedura sprawdzenia czujnika klimy i temp
 silnika oraz egr i potencjometr gazu  zostały wykonane odpięcie nic nie dało instalacja ok (zwarć masa + brak) 
[Obrazek: df012.jpg]
 [Obrazek: df012a.jpg]
[Obrazek: df012b.jpg]

parametry UPC rozruch :

[Obrazek: roz.jpg]


Brak komunikacji ze sterownikiem : 
[Obrazek: 120.jpg]

[Obrazek: siec.jpg]

Błąd DF052 - sieć multi. hamulec postojowy występuję czaly czas z czerwona kropką 

[Obrazek: df052.jpg]

[Obrazek: df052b.jpg]

Blad DF066 moduł ESP

[Obrazek: df066.jpg]
[Obrazek: df066a.jpg]

Bład DF002 poduszki pow dał sie skasować 
[Obrazek: DF002.jpg]

[Obrazek: df002a.jpg]

[Obrazek: df002b.jpg]
[Obrazek: df002c.jpg]



Wydaje się powodem braku rozruchu (sterownik 2 klon ) zasilanie na sterowniku 
 masa                            złączę A G4,H1,H4
zasilanie 12V                złącze  A  G1,D1 złącze B M2 

Auto gdy wkładamy kartę i start z wduszonym sprzęgłem  do godziny  zdarza się ze zagada i jest ok żadnych komunikatów o błędach kabel can i linia k sprawdzona do sterownika jest ok , lecz możliwe ze problem leży w w kolumnie ??? i ona blokuję sterownik i komunikację ,/ auto jak odpali to niema problemu , ale jak odpali :Sad jest z tym masakra

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Co się dzieje z czerwoną lampką na liczniku w momencie kiedy nie chce kręcić?

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
Arkadiusz Syska
Zarejestrowani

op
(09-02-2019, 14:09)Oktawiusz napisał(a): Co się dzieje z czerwoną lampką na liczniku w momencie kiedy nie chce kręcić?

Czerwona kontrolka na liczniku (imo) Pali sie na czerwono jednostajnie

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Ok zatem nie ma komunikacji pomiędzy UCH a ECU. Blokada kierownicy lub wiązka przy ECU gdzieś. Na uszkodzenie ECU dał bym może 1%

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:
  • , manki
Arkadiusz Syska
Zarejestrowani

op
(09-02-2019, 14:19)Oktawiusz napisał(a): Ok zatem nie ma komunikacji pomiędzy UCH a ECU. Blokada kierownicy lub wiązka przy ECU gdzieś. Na uszkodzenie ECU dał bym może 1%

Blokada kierownicy zwalnia sie i jest wspomaganie odrazu ,wiązką ecu  sprawdzona ,ecu can połaczone jest z modułem z bezpiecznikami z kostki a żarówką przestrzelone oraz wizualnie zwarcia ze sobą niemałą ani z niczym na 100% ani can ani zasilanie h4 pali sie ok , co do blokady to komunikacja 1088 nie daje sie komunikować ale czy dlatego jest taki zonk z komunikacją sterownika ecu

Ale blokada wcale nie działa nie blokuje kierownicy !!! -a czy z tego powodu nie będzie widział ster ecu
pio555 napisał 09-02-2019, 14:50:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-02-2019, 14:50 przez pio555.)

Odpowiedz
wojjtekk
Zarejestrowani

Witam, mam dokładnie taki sam problem z Megane II 1.9 dCi. Nie gaśnie dioda Immobilizera ! Odpala dosłownie kiedy chce... Czasami po 1h prób lub 10min. Nie ma reguły. Nie ma reakcji na poruszanie wiązką/przewodami modułu UPC.
Do tej pory sprawdzone bezpieczniki i przejście na klemie +, zamienione 3xUPC z Megane obok stojącej, przejrzana wiązka i połączenie pomarańczowego przewodu od złącza komputera E1 do UCH D2.
Obecnie upatruję winowajcę w Komputerze silnika, ale nie wiem co w tym temacie zrobić...
Blokada kierownicy niby działa poprawnie tzn. Blokuje i odblokowuje.
Problem w tym, że z jakiegoś powodu trzyma Immobilizer

Proszę o pomoc i sugestie w temacie

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-10-2019, 21:00 przez wojjtekk.)

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Podmień cały komplet: ECU silnika, UCH, blokada kierownicy i karta. Jak auto odpali to wśród tych 4 rzeczy jezt winowajca.
Prawdopodobnie brak komunikacji między modułami. Clip widzi wszystkie te moduły? One między sobą muszą się komunikować.

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Nie gaśnie czyli świeci sygnałem ciągłym czy miga sobie?

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
wojjtekk
Zarejestrowani

Świeci cały czas. Nie miga i nie gaśnie. CLIP nie może się połączyć ze sterownikiem silnika, nie ma z nim komunikacji...

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Czyli się wysypał.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości