Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Renault Scenic RX4


Fyox
Zarejestrowani

Wszystko zależy od stanu, wyposażenia, silnika No i od samego kupującego.

mr_andre
Zarejestrowani

op Pokażcie mi takie ogłoszenie które warte jest uwagi dla 2 generacji Scenica w odległości max 150 km od 88-400 Żnin ;) i które mieści się w założonym budżecie.

Co myślicie ewentualnie o poniższym ogłoszeniu?

http://otomoto.pl/oferta/renault-scenic-...p9AXX.html

Pojemność 1.5 w diesel 100km mocy, czy jest awaryjne, czy nadaje się do jazdy?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-2015, 15:25 przez mr_andre.)

wolfik
Zarejestrowani

Dla tego taka cena bo 1,5 dci z tego co psmietam nie cieszył się dobrą opinią

Mati
Zarejestrowani

ja bym odradzał ale ze względu na moc, a tutaj są gusta i guściki.
Więc o tym co piszę się nie przejmuj, zależy kto jak jeździ.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
raaadek85
Zarejestrowani

(30-05-2015, 15:20)mr_andre napisał(a): Pokażcie mi takie ogłoszenie które warte jest uwagi dla 2 generacji Scenica w odległości max 150 km od 88-400 Żnin ;) i które mieści się w założonym budżecie.

Co myślicie ewentualnie o poniższym ogłoszeniu?

http://otomoto.pl/oferta/renault-scenic-...p9AXX.html

Pojemność 1.5 w diesel 100km mocy, czy jest awaryjne, czy nadaje się do jazdy?



Proszę o to samo z kodem 76-200 BiggrinBiggrin

funkoval
Specjalisci

w przypadku diesla 1.5 sprzed 2007 - 2008 r. istotne znaczenie ma to, w jaki sposób był użytkowany przez poprzednika - częstotliwość zmian oleju, czyszczenie układu smarowania turbo etc. Dlatego śmiem twierdzić, że zakup takiego silnika to trochę loteria.

mr_andre
Zarejestrowani

op
(31-05-2015, 09:24)funkoval napisał(a): w przypadku diesla 1.5 sprzed 2007 - 2008 r. istotne znaczenie ma to, w jaki sposób był użytkowany przez poprzednika - częstotliwość zmian oleju, czyszczenie układu smarowania turbo etc. Dlatego śmiem twierdzić, że zakup takiego silnika to trochę loteria.

A przy oględzinach da radę ocenić stan turbo?

funkoval
Specjalisci

1. na ucho - czy nie wyje i nie gwiżdże
2. na Macajewa - po zdjęciu rury pomacać, czy wirnik nie ma luzów osiowych i promieniowych.





Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości