Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Renault Talisman


funkoval
Specjalisci

o, ciekawe koncepcja.
Z czego wnioskujesz?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2015, 16:30 przez funkoval.)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(09-07-2015, 16:29)funkoval napisał(a): o, ciekawe koncepcja.
Z czego wnioskujesz?
Nie rozumiem? Gdyby mnie bylo stac na takiego nowego lub bym dostal za darmo to bym jezdzil mimo ze cos mi by sie tam nie podobalo i chyba kazdy by tak zrobil;)

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Bora
Kobiety

gdyby mnie było stać na takiego - najpierw skończyła bym dom a później kupiła sobie clio IV Thumbup

Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(09-07-2015, 17:06)maciej1486 napisał(a):
(09-07-2015, 16:29)funkoval napisał(a): o, ciekawe koncepcja.
Z czego wnioskujesz?
Nie rozumiem? Gdyby mnie bylo stac na takiego nowego lub bym dostal za darmo to bym jezdzil mimo ze cos mi by sie tam nie podobalo i chyba kazdy by tak zrobil;)

Gdyby było mnie stać na takiego, (albo dostałbym za darmo, to bym sprzedał) to wziąłbym Clio RS albo Alfę 159 3.2 JTS lub 155 "widebody" (w obu przypadkach Q4). Talisman w moim przypadku nie budzi emocji i to tak bardzo, że nawet nie chciałbym jazdy testowej, dopóki nie byłoby opcji 4×4 250+ KM.
Jest elegancki, może się podobać, ale nie chcę nim jeździć. Tak jak Passatem B-ileś-tam, Audi A4, Fordem Mondeo czy Peugotem 508.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

To moge tylko pozazdroscic ja jestem z tej nizszej polki ;)

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

Nie wiedziałem, że Clio RS to wyższa półka. Fakt, Alfa 155 Q4 to rzadkość, ale też raczej nie wysoka półka. AR 159 Q4 to dość częsty gość na zachodnich drogach, sprowadzenie kilkuletniego egz. to cena dwuletniego Scenika.
Mówimy o czymś, czym CHCIAŁBYM jeździć, a nie MÓGŁBYM/POWINIENEM jeździć, bo to rozsądny wybór. Od tego jest Scenik Naughty

A jak na razie to Talisman wygląda jak kolejna propozycja w konkursie pod tytułem "kto zrobi lepszą ofertę auta flotowego". Silniki nie powalają, ich gama jest skandalicznie mała (3 sztuki) dizajn nie urywa części ciała, emocji wzbudza tyle, co zakładanie akwarium.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2015, 18:50 przez funkoval.)

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Mi tył też się kojarzy z Saabem i to akurat wzbudza emocje, bo mi się podobają Biggrin
Czy bym kupił? Kurrrr ten "dałnsajzing" mnie tak drażni.
Zacytuję tu kolegę z innego forum, gdzie też się toczy rozmowa o Talismanie:
"Pier***enie o tej ekologii. Nie dotyczą one wszystkich, to zwykła nagonka medialna.
Dlaczego nowe audi można kupić z silnikiem W12 ? Albo bmw V8 o mocy 500KM?

Firmy które wprowadzają te silniki w myśl zasady downsizingu, są po prostu złodziejami. Dlaczego? Nie dlatego że kradną frajdę z motoryzacji, tylko dlatego że te silniki przejadą 200 tyś km i są na śmietnik. Na śmietnik, czyli nikt nie będzie tego remontował, bo nie będzie co.

Więc te firmy myślą tylko kieszenią, zyskiem, księgowi dorwali się do zarządzania, a to wszystko pod przykrywką ekologii. A więc dla mnie taka firma to syf, zwykły syf. Podniecanie się ładnym wyglądem, ok - może dla estetów. Nie dla mnie. Takim firmom dziękuję."

I ja się pod tą wypowiedzią podpisuję.

Thumbup
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Online
Nie, downsizing nie temu służy.
Biurokraci wprowadzili normy. Normy średnie zużycia paliwa, normy zanieczyszczenia spalin.
Średnie - dla konkretnego producenta.
Chce się mieć w produkcji samochody z dużymi silnikami = trzeba produkować też odpowiednią ilość z małymi.
A ze małego samochodu chce niewielu - produkuje się duże auta z małymi silnikami.
Inaczej płaci się kary "proekologiczne" i biznes się nie opłaca.
Nikogo nie obchodzi to, jak przemysł truje środowisko wytwarząjąc kilkukrotnie większą ilość elementów o niskiej trwałości.
Ważne, że normy są spełnione.
Tak działa biurokratyczne rozumowanie UE.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Powiedz mi jakie proporcje samochodów z małymi i dużymi silnikami ma w ofercie BMW czy Audi a jak to się ma w Renault?
Przykład z tematu odgadywania samochodów - Aston Martin. Wypuścił malucha żeby zmniejszyć sobie średnią.

a jeżeli chodzi o UE... nic nie napiszę bo mi się nie chce denerwować.

Zobaczymy jak te Talismany i inne nowe wspaniałe auta będą miały po kilka lat. Ciekawy jestem ich żywotności i cen ewentualnych napraw.

Thumbup
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Online
(09-07-2015, 20:07)Patrys4891 napisał(a): Powiedz mi jakie proporcje samochodów z małymi i dużymi silnikami ma w ofercie BMW czy Audi a jak to się ma w Renault?
P

A zastanów się, po co potentaci rynkowi kupują całkowicie obce marki?
Bo liczy się to jako całość.
Pamiętaj, że Mini jako marka należy właśnie do BMW.
Smart do Mercedes-Benz.
Grupa VAG (Audi) ma downsizingowe VW i Skody.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-07-2015, 20:14 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości