Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Rozmiar łba śrub do kół


Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Witam Szanowne Grono w Nowym Roku,

Pytanie jak w temacie- jaki jest wymiar łba śrub mocujących koła w Szczeniaku mojej generacji?

Pytam z dwóch powodów- po pierwsze moje śruby są już zdrowo objechane i nieestetyczne i chcę je wymienić, a po drugie chcę się zaopatrzyć w klucz do kół (albo składany krzyżak, albo teleskopowy) bo to co jest w zestawie nadaje się od biedy do podniesienia auta, ale na pewno nie do odkręcenia kół przykręconych pneumatem i nie wiem jaki rozmiar powinna mieć końcówka.

Zaznaczam, że mam dwa komplety kół na stali i alu i do obu mam ten sam komplet śrub. Alu są oryginalne Renaulta- o takie https://spplthumb.blob.core.windows.net/...710392.jpg. Oba komplety to 16'

PS. Ktoś z was używa w ogóle takiego składanego krzyżaka i może coś o nim powiedzieć?

Z góry dzięki za wszelkie info

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
adamos111
Zarejestrowani

(14-01-2018, 13:27)Kapitan Powolny napisał(a): Witam Szanowne Grono w Nowym Roku,

Pytanie jak w temacie- jaki jest wymiar łba śrub mocujących koła w Szczeniaku mojej generacji?

Główka śruby 19 mm

Był Scenic 4x4 RX4 2.0 16v 2001. Jest Koleos 2.0 dci 4x4 Automat 2012r.
Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Dla stalówek: śruba 12x1.5 łeb stożkowy długość gwintu ok. 26-28mm klucz 17mm lub 19mm trzeba sprawdzić.
Dla felg aluminiowych jest z kołnierzem obrotowym do stalówek bez kołnierza.
Co za specjalista dokręca koła pneumatem?
Powinno się dokręcać kluczem dynamometrycznym. 130Nm. I wtedy nie ma większego problemu z odkręcaniem

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-01-2018, 17:42 przez polaq.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi polaq za ten post post:
  • Roming
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Sam wiesz jak często wygląda sprawa na dużych wulkanizacjach. Przy pracy taśmowej nikt nie patrzy na dokręcanie dynamometrem tylko leci pneumatem bo jest szybciej

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości