Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

[S]SII PHII 1.9 Rodzynek


MisiekHultaj
Zarejestrowani

op Witam Serdecznie
 
Na wstępie – nie jestem handlarzem i sprzedaję prywatne auto!
Jeżeli szukasz pewnego, sprawdzonego auta i masz już dość oglądania „okazji”, tracenia czasu i pieniędzy, oraz poświęcisz chwilkę czasu na poniższy opis to będziesz wiedział, że doskonale trafiłeś!
 
Mam do zaoferowania mój rodzinny samochód.
Auto kupiłem z początkiem maja 2013 z pod toruńskiego komisu od Handlarza, który miał u mnie mały dług wdzięczności. Scenic był sprowadzony z Francji. Nie ukrywam, że pół roku szukałem VW Tourana, ale jak zobaczyłem (sprawdziłem) TEN egzemplarz „Reni” nie miałem żadnych wątpliwości, że trafił się „biały kruk” wśród aut używanych i kręcenie nosem nie miałoby żadnego racjonalnego sensu.
Mając z tyłu głowy dość nieprzyjemne doświadczenia, które miały miejsce podczas długiego poszukiwania auta i obiecanek/deklaracji Januszy biznesu, zabrałem autko do zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej (gdzie zatrudniony jest rzeczoznawca DEKRA) na przegląd przed zakupem. Po godzinie intensywnego sprawdzenia, rzeczoznawca wyszedł i powiedział:
- Dziwne… bardzo dziwne
Myślę – „oho.. skądś to znam…”
- Dziwne… z Francji i nie bity???!!!
Byłem mile zaskoczony, tym bardziej, że autko miało wtedy wskazanie licznika na 119 000 km przebiegu. Zapaliła mi się czerwona lampka (nie wierzyłem we własne szczęście). Korzystając w między czasie z przedłużających się oględzin zerknąłem do teczki auta. Podczas analizy dokumentów, oczy miałem już wielkie ze zdziwienia. Książka serwisowa, systematycznie prowadzona, praktycznie do przebiegu 91 464km dnia 17.03.2012 + do każdego wpisu imienny rachunek (cały czas jeden właściciel)! Jeden telefon do Serwisu Renault i wiedziałem, że to żadna ściema! Wszystko potwierdzili, a auto zostało pozostawione w rozliczeniu przez poprzedniego właściciela.
W tym momencie widziałem, że pomimo wysokiej ceny auto będzie moje – i tak też się stało.
 
Historia auta:
Obecnie auto ma 142 102km przebiegu (nie mylić z pojęciem "stan licznika" ).
Historia przeglądów ASO:
10.12.2007 – 12 300km
09.07.2008 – 21 293km
15.05.2009 – 35 029km
02.04.2010 – 48 911km
09.12.2010 – 62 720km
31.09.2011 – 76 922km
17.03.2012 – 91 464km (tu był wymieniany rozrząd)
Kolejna wymiana była chyba jak dobrze pamiętam (jest już późno i nie chce mi się schodzić do garażu po książki) z Nord Auto ??.11.2012 gdzieś w okolicach 105 000 (wymiana oleju, zakup opon i wymiana tarcz i klocków), i kolejny gdzieś w okolicach 118 000km.
Ja wymieniałem w nim olej+filtry przy 136 705km 08.05.2015r, oraz amortyzatory tył.
 
Obecne wady:
- leciutko przerysowany lewy bok (drzwi przednie i tylne) – praktycznie niewidoczne (na zdjęciach nawet tego nie widać)
Było tak od momentu zakupu, handlarz dość dobrze to przypucował i obecnie tego nie widać. Jest to typowa szkoda wandala – gwóźdź w rękę i szlaczek przez długość samochodu.
Aby to zobaczyć auto musi być lśniąco czyste i stać w pełnym słońcu, a obserwator nie może stać dalej jak pół metra od samochodu.
- dwie wgniotki (bez pęknięcia lakieru) powstałe przez nieznanych użytkowników parkingów pod centrami handlowymi. Umiejscowienie 1x lewe przedni drzwi pod lusterkiem + 1x tylna klapa nad napisem „RENAULT”. Pierwszej prawie nie widać, niestety druga jest bardziej widoczna dla wprawnego oka.
Powyższych defektów nie robiłem, ponieważ lakier na całej powierzchni auta jest fabryczny, na wgniotkach nie jest pęknięty, a ja nie chcę być posądzony o „wypadkowość”.
- słaby akumulator (oryginalny montażowy)
KONIEC WAD!
 
Zalety:
- auto 1000% bezwypadkowe
-  1000% prawdziwy przebieg (142 102km)
- fabryczny lakier na całej powierzchni auta
- wszystkie fabryczne szyby (łącznie z przednią)
- obecnie nie wymaga żadnego wkładu finansowego
- auto z pełną historią serwisową (dwóch właścicieli od nowości – francuz i ja)
- dwie karty + wszystkie książki + rachunki
- dwa komplety kół
Felgi stalowe 15” + oryginalne kołpaki Renault – opony zimowe (dwusezonowe) Michelin Alpin – spokojnie przejeżdżą tą i następną zimę, a może i jeszcze jedną
Felgi aluminiowe 16” oryginalne Renault + opony letnie Continental (jakieś tam – opony w przechowalni, a pamięć dobra, ale krótka)
 
Wyposażenie auta:
- ileś tam AirBag ;)
- napinacze pasów
- ABS + coś tam coś tam
- silnik 1.9 dci  o mocy 130 KM (96 kW)
- pełen system hands free (otwieranie i odpalanie z kartą w kieszeni/torebce)
- tempomat i ogranicznik prędkości
- komputer z wyświetlaczem w języku polskim
- immobiliser + alarm
- klimatyzacja automatyczna ustawiana co 0,5 st. Celsjusza
- rewelacyjne światła soczewkowe,
- światła przeciwmgielne
- tylne lampy pozycyjne i stopu LED
- czujniki parkowania z tyłu za 500zł – nie jakaś taniocha z allegro  lakierowane (w lakierni VW) pod kolor nadwozia
- wszystkie możliwe poduszki powietrzne z kurtyną, wyłączalna poduszka przednia pasażera do jazdy
z fotelikiem dziecięcym
- system Isofix w każdym fotelu (łącznie z przednim pasażera)
- podgrzewane lusterka i szyba tylna
- lusterka składane elektrycznie
- wszystkie szyby elektrycznie otwierane + domykanie z karty lub klamki
- dodatkowe lusterko do obserwacji dziecka
- koło zapasowe pełnowymiarowe
- rolety przeciwsłoneczne fabryczne w tylnych drzwiach
- przyciemnione szyby z atestem (tylne boczne i tylna)
- radio z odtwarzaczem płyt CD ze sterowaniem w kierownicy
- kierownica ustawiana (wysokość i głębokość)
- dużo wszelkich schowków: ogromny centralny podwójny z zaczepem elektromagnetycznym do przesuwania go wyposażony w podłokietniki, 4 duże schowki w podłodze i 4 schowki szufladowe pod fotelami
- fotele tylne konfigurowalne- można je złożyć i zwinąć w stronę przednich, można środkowy wyjąć i
boczne wstawić bliżej osi pojazdu by zwiększyć komfort podróży dla 4 osób, można je całkowicie
wyjąć
- fotel przedni pasażera można tak złożyć, by oparcie stanowiło stół
- w fotelach przednich są stoliki dla podróżujących z tyłu
- automatyczna blokada drzwi po ruszeniu, możliwość blokady drzwi tylnych przed otwarciem przez
dzieci (z poziomu kierowcy) oraz blokada otwierania szyb tylnych
- sygnalizacja otwartego bagażnika, otwartych drzwi, niezapiętych pasów kierowcy
- automatyczne wycieraczki przednie z czujnikiem deszczu- super się sprawdza
Nie jestem pewien czy to wszystko
 
Samochód garażowany.
Użytkowany przez nas 2.5 roku, w tym 1.5 roku jako drugie auto, a 1 rok jako trzecie.
Obecnie również jest jako trzeci (na miejscu mogę pokazać inne auta które użytkuję).
Powód sprzedaży? – zmiana na większy (kolejne dziecko w drodze) Ford S-max (już zakupiony).
 
Dla zainteresowanych – podam nr VIN
W razie wątpliwości zgadzam się na przegląd w ASO lub dowolnie wybranej stacji/warsztacie.
Możliwość oglądania w oświetlonym, ogrzewanym garażu.
Zamiana nie wchodzi w grę.
Forma rozliczenia – tylko gotówka.
Nie spieszy mi się – nie jestem zdesperowany.
 
Starałem się opisać samochód zgodnie ze swoją całą wiedzą i sumieniem.
Podałem wszystkie znane mi wady i zalety, a wszystko po to, aby nie było nieporozumień na miejscu.
Szanuję swój i czyjś czas, więc chciałbym uniknąć niezdecydowanych, marudzących oglądaczy i pytaczy.
Gwarantuję, że pierwsza osoba która przyjedzie z chęcią zakupu – odjedzie nim zadowolona.
Jesteś z daleka? Nie wahaj się – to nie będzie kolejna wycieczka krajoznawcza.
Potrzebujesz więcej zdjęć – zrobię i doślę – określ dokładnie co chciałbyś, aby było ujęte.
Zdaję sobie sprawę, że cena jest raczej z górnej półki. Dla wątpiących w nią, proszę o uważne przejrzenie takich portali jak np. mobile.de i zapoznanie się z cenami tego modelu po ówczesnym wpisaniu wszystkich (przebieg!) parametrów. Każdy kto uważnie to prześledzi to zobaczy, że ceny tych aut wahają się od 22.000 – do 30.000 zł + koszty sprowadzenia + koszty opłat i rejestracji.
Więc, jeżeli widzisz ogłoszenie od handlarza na polskim portalu z podobnym przebiegiem i historią a cena oscyluje w granicach 15-20 tys zł to odpowiedź nasuwa się sama…
Pojęcie „OKAZJA” w handlu samochodami nie istnieje! Dlaczego ktoś miałby sprzedawać taniej niż jest warte?! Jak chcę poczytać bajki, to sięgam po Andrsena
 
Autko do obejrzenia w Toruniu – 7 dni w tygodniu.
Auto można oglądać w oświetlonym ogrzewanym garażu.
 
Cena: 21 900zł – do negocjacji
 
Pozdrawiam!
Michał
tel: 509-013-307 (proszę dzwonić w godzinach 8:00-20:00)

Załączone pliki

Miniatury
                       

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-02-2016, 14:05 przez MisiekHultaj.)

[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi MisiekHultaj za ten post post:
  • raventador




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości