op
Cześć,
Czytam o tej słynnej przepustnicy , w poprzednim szczeniaku miałem z nią kłopot- falujące obroty. W nowym nabytku, obroty nie falują ciągle. Tak więc
Najpierw zimny silnik, obroty trochę podwyższone, później gdy już się rozgrzeje, wskakuje na 750. Czasem potrafi wskoczyć na 500 a czasem powyżej 1000. Tzn dzieje się to nagle, utrzymuje przez chwilę i uspokaja. Zdążą się jednak że auto gaśnie, szczególnie przy skręconych kołach i dodawaniu gazu.
Czy za takie objawy również może być odpowiedzialna przepustnica i silnik krokowy?
Z góry dzięki
Czytam o tej słynnej przepustnicy , w poprzednim szczeniaku miałem z nią kłopot- falujące obroty. W nowym nabytku, obroty nie falują ciągle. Tak więc
Najpierw zimny silnik, obroty trochę podwyższone, później gdy już się rozgrzeje, wskakuje na 750. Czasem potrafi wskoczyć na 500 a czasem powyżej 1000. Tzn dzieje się to nagle, utrzymuje przez chwilę i uspokaja. Zdążą się jednak że auto gaśnie, szczególnie przy skręconych kołach i dodawaniu gazu.
Czy za takie objawy również może być odpowiedzialna przepustnica i silnik krokowy?
Z góry dzięki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-04-2018, 19:25 przez Binio.)