Mamy kilka możliwości (w kolejności od najbardziej prawdopodobnej)
- zły styk na połączeniach przewodów akumulator-alternator (prądowy, masowe akumulatora i silnika, skrzynka zabbezpieczeń na akumulatorze)
- akumulator w złym stanie ( obniżona pojemność - jeśli tak jest po każdym uruchomieniu silnika - to najprędzej przyczyna siedzi tutaj )
- regulator alternatora fiksuje ( do sprawdzenia najpierw przewód wzbudzenia alternatora )
- zły styk na połączeniach przewodów akumulator-alternator (prądowy, masowe akumulatora i silnika, skrzynka zabbezpieczeń na akumulatorze)
- akumulator w złym stanie ( obniżona pojemność - jeśli tak jest po każdym uruchomieniu silnika - to najprędzej przyczyna siedzi tutaj )
- regulator alternatora fiksuje ( do sprawdzenia najpierw przewód wzbudzenia alternatora )
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I