Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH I Po wciśnięciu stop nie działa lewy kierunkowskaz


Paweł Cyrklaf
Zarejestrowani

op Witam,
Od jakiegoś czasu mam taki problem w aucie, że w momencie jak wcisnę stop to:
1. przygasają mi zegary
2. Lekko podświetla się kontrolka lewego kierunku
3. co raz częściej jak wcisnę stop i wrzucę lewy kierunek to kierunkowskaz nie działa, jak puszczę stop to działa, jak znów wcisnę stop to znów nie działa. Nie zawsze tak jest, czasami kierunkowskaz działa bez zarzutu.

Domyślam się, że zwarcie tylko gdzie go szukać?

Pozdrawiam Paweł

Odpowiedz
Chudy1964
Zarejestrowani

Tam gdzie występuje problem ^^ lewa tylna lampa, przewód masowy ten brązowy bodajże. Wystarczy podoginać styki i psiknąć lekko wd40 i samo przejdzie ;)

Wysłane z mojego F5321 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Chudy1964 za ten post post:
  • Paweł Cyrklaf
filozof
Zarejestrowani

A najlepiej dorobić drugi przewód masowy i podłączyć do drugiego złącza lampy, przejdzie na stałe.
Oraz można przeczytać przypięty wątek o choince na desce, żeby nie po raz tysięczny o to samo Thumbup

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi filozof za ten post post:
  • Paweł Cyrklaf
Paweł Cyrklaf
Zarejestrowani

op Zrobione tak jak pisaliście, tzn bolec od masy był złączony z sąsiednim jakimś syfem i był dość luźny, wyczyściłem na chwile pomogło ale dalej znów jest to samo. Najlepiej kupiłbym całą lampę do tyłu używkę, ale potrzebuję numer katalogowy takiej lampy to coś na allegro znajdę.

Swoją drogą na jakieś zasadzie podoginać styki, te bolce, czy te we wtyczce blaszki?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2019, 13:01 przez Paweł Cyrklaf.)

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Blaszki we wtyczce.
Sc I Ph I nie posiadał podwójnych gniazd w tylnych lampach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2019, 19:24 przez krzysztofk.)

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi krzysztofk za ten post post:
  • Paweł Cyrklaf
Mati
Zarejestrowani

Sprawdzić również masę lewej lampy

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • Paweł Cyrklaf
Paweł Cyrklaf
Zarejestrowani

op U mnie z tego co pamiętam we wtyczce te blaszki gdzie idzie brązowy kabel(masa), były wręcz płaskie a jedna trochę rudawa, więc śrubokrętem je trochę do środka podegnę w tym może być problem. Teraz praktycznie cały czas po wciśnięciu STOP na jasno podświetla mi się lewy kierunek Thumbup

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

traci masę, i robią się takie cuda. A jak naciskasz hamulec lekko nie świeci się inna kontrolka na desce?

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Paweł Cyrklaf
Zarejestrowani

op Wygląda to tak https://youtu.be/RByOpRtExHI jak naciskam na początku hamulec to wszystko przygasa. Włączyłem kierunek i moment kiedy przestał mrugać to moment wciśnięcie stop. Po wciśnięciu stop wszystko przygasa  i podświetla się lewy kierunek choć na filmie tego nie widać

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

najszybciej będzie dołożyć dodatkową masę do lewej lampy i sprawdzić. Taki mój typ

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości