op
Witam. Mam okazję kupić Scenica I z silnikiem 1,6 16V i przebiegu 188 tys km oraz sekwencyjną instalacja gazową firmy BRC. Wiem, że instalacja w tym aucie pracuje ok. 11 lat i na gazie przejechał ok. 110 tys km. Instalacja została założona raczej poprawnie, bo z tego co wiem przez te 11 lat nie było z nią większych problemów. Interesuje mnie ile orientacyjnie wytrzymują głowice w tym silniku przy zasilaniu gazowym? Oczywiście nikt nie jest czarodziejem i nikt nie potrafi wróżyć z fusów, ale chciałbym poznać Wasze przypadki.
Tak jako ciekawostkę podam, że w astrze f tez o silniku 1,6 16v ale oplowskim na gazie przejechałem 200 tys km (czyli auto w sumie miało ponad 350 tys km nakręconych) i nie miałem żadnych problemów, a niedawno miałem astrę g z silnikiem również 1,6 16v ale o oznaczeniu x16xep czyli tym nowszym (montowanym w astrach h) i gniazda zaworowe wypaliły się po ok 100 tys km, a i po naprawie silnika co chwilę się coś sypie...
Oraz na co zwrócić uwagę przed zakupem w tym modelu z tym silnikiem? Jakie są newralgiczne punkty tego modelu?
Tak jako ciekawostkę podam, że w astrze f tez o silniku 1,6 16v ale oplowskim na gazie przejechałem 200 tys km (czyli auto w sumie miało ponad 350 tys km nakręconych) i nie miałem żadnych problemów, a niedawno miałem astrę g z silnikiem również 1,6 16v ale o oznaczeniu x16xep czyli tym nowszym (montowanym w astrach h) i gniazda zaworowe wypaliły się po ok 100 tys km, a i po naprawie silnika co chwilę się coś sypie...
Oraz na co zwrócić uwagę przed zakupem w tym modelu z tym silnikiem? Jakie są newralgiczne punkty tego modelu?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2018, 17:49 przez QCoo.)