Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

2.0 16V tuning mechaniczny


miro
Moderatorzy

Właśnie u mnie same mochery mieszkają Sad jeszcze jaką klątwę rzucą Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2014, 18:29 przez miro.)

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
VEYRON
Zarejestrowani

W 2.0 T Nm robią swoje. Jest turbina jest zabawa.
Co do 1.8T VW mialem i chodzil jak zloto ( jeden z najlepszych silników VW )

Wysłane z mojego JY-G4

Robota to głupota - Picie to jest życie !!Biggrin
Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

Turbo w benzynie zawsze robi robote. Pamiętajcie też o innym przełożeniu momentu w dizlu i benzynie

Odpowiedz
Pablo84k
Zarejestrowani

op Tak też myslałem o zdemontowaniu katalizatora, ale problem w tym że 1,5 miecha temu zamontowałe nowy, a okazuje się, że mam dwa. No a co z sondą lambda, przecież będą inne spaliny i podobno zapali się wtedy "serwis". Co do lagun to myślałem o jedynce, o dwójce już nic nie wiem, chociaż obiło mi się o uszy że w dwójkach to trochę poprawili. Co do VW 1.8T to mój kumpel ma Octawię z tym motorem i fajnie cieka:-)To mnie właśnie skierowało w tym kierunku, ale po rozmowach o dwumasie, turbinie i kosztach rozrządu plus jakiś łańcuch chyba od pompy to mi przeszło. Wszystko dobrze jak się nie psuje:-)

A podstawowa sprawa to kasa! Jak ją masz to żadne auto nie jest straszne, do serwisu i po problemie. dla mnie wymiana głupiego łożyska w kole to małe przeżycie:-) 90 plus 70 robocizna. Gdybym zarabiał 1000euro to jakoś by było, a nie 500. Ogólnie to jestem bardzo zadowolony z Renault, nawet moja żona stwierdziła że dobrze się nim jeździ, komfort i mnóstwo miejsca. Będę intensywnie myślał nad gazem, podobno sekwencja zabiera 2% mocy, czyli nieodczuwalne, a kasy więcej w kieszeni. Tylko mnie zastanawia czy ten silnik to wytrzyma, bo jest po małym remoncie, a dzwonią lekko zawory. Podobno mogą być już wytarte wałki rozrządu, tym bardziej że poprzedni właściciel lał olej kupiony na Lukoilu:-(Z drugiej strony gaz do wałków nic nie ma. Może jak będę zmieniał olej co 10 tys. to nie pogorszy się, leję Motula 10W/40, czyli najwyższa pólka.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-06-2014, 05:31 przez Pablo84k.)

Odpowiedz
VEYRON
Zarejestrowani

Nie ma się czego bać jeżeli ktoś przed Tobą dbał o samochód ( z każdym autem tak jest ). Miałem 1.8T(150KM) i 1.9TDI(130KM) i jakoś z żadnym nie miałem problemów typu dwumas lub turbina. Wiele firm teraz zajmuję się regeneracją różnych części ( dwumasy i turbiny ) więc nie jest tak źle.
Tak jak już pisałem wszystko zależy od kondycji silnika i twojej ciężkiej nogi BiggrinBiggrin

Robota to głupota - Picie to jest życie !!Biggrin
Odpowiedz
Pablo84k
Zarejestrowani

op No dobra, dla mnie temat wyczerpany. Przez parę lat będę jeździł Scenikiem, tylko martwi mnie ten silnik, ale ja zaworów nie słyszałem. Może wprawione ucho mechanika to wykrywa ale nie takiego laika jak ja. Kopa ma i to nawet bardzo, będę zmieniał olej co 10 000km i może zrobię na tym motorze 60 000km(przy moich przebiegach to minimum 5lat). Pogadam w poniedziałek czy wtorek z mechanikiem i może zdecyduję się w przyszłym roku na gaz. Z góry dzięki za zainteresowanie, jedno już wiem na pewno, przeróbki są nieopłacalne. Lepiej kupić jakieś mocniejsze auto ale z fabrycznymi kucami. Pozdrawiam

Odpowiedz
Espera
I o to chodzilo. Milej i bezawaryjnej eksploatacji zycze Biggrin

Odpowiedz
Pablo84k
Zarejestrowani

op Dzięki i na wzajem. Jeszcze w poniedziałek łożysko przód i wymiana węża od termostatu, bo powyżej 4000obr cieknie i na razie finito. Oby w sierpniu dojechał i wrócił z nad Bałtyku:-)

Odpowiedz
Yorgen
Zarejestrowani

Zabawę w turbo polecam jeśli chce z samochodu zrobić sleepera, ze szczeniakiem nieźle by to wyglądało, a po drugie jeśli jest to drugi samochód którego mało co używasz + kasaaaaaaa. Jeśli chcesz co nieco podnieść moc to proponuję założenie sportowego filtra powietrze lub filtra stożkowego i odgrodzić dopływ ciepłego powietrza z silnika. Dołóż do tego wydech o lepszym przepływie i sportowy katalizator, wybebesz ten który masz lub też zrób przelot, a co do sondy lambda to są dostępne emulatory czy jakoś tak dla sondy lambda pod Twój każdy silnik i powinno przybyć kilka koników. Od razu zaznaczam, że samochód stanie się głośniejszy. W opisie mojego samochodu znajdziesz filmik z hamowni i rezultat po zastosowanie stożka i odgrodzeniem ciepłego powietrza. Oczywiście trzeba przyjąć pewien margines błędu ;)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Yorgen za ten post post:
  • Marcin_kendziro




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości