Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Awaria cewki/cewek pytanie.


weztospompuj
Zarejestrowani

op Witam, ostatnia podczas używania spryskiwaczy jakimś cudem spadł mi wężyk i podczas pryskania lało się na silnik w trakcie jazdy. Niby nic, wytarłem, wyczyściłem i git.
Ale dzień później po przejechaniu kilkuset metrów zaczęło szarpać, rwać podczas przyspieszania, na biegu jałowym obroty OK aczkolwiek silnikiem miotało jak szatan, typowe objawy pracy na "3gary". Świece wymienione ok 10tyś. km temu. Przez zalanie silnika/cewek (bo na pewno coś nakapało na nie) mogły/a się uszkodzić? Pan z ADAC co odstawił mnie lawetą stwierdził od razu, że pracuje na 3 cylindry.
Pozdrawiam, i życzę miłego wieczoru.

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Mogły zwłaszcza jak oringi masz już przy nich tylko dla zasady żeby były. Wymień przy okazji

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
roman123
Zarejestrowani

Według mnie takie zalanie nie powinno cewce zaszkodzić. No chyba że uszczelnienia są do kitu, jak pisze Oktawiusz.

Odpowiedz
Marian1981
Zarejestrowani

Sprawdź dokładnie tak jak koledzy piszą czy cewki nie przepuściły i nie polało się się do świec. Później pozostaje świece/cewki ale ja na Twoim miejscu bym sprawdził wszystko jeszcze raz czy na pewno jest sucho i nigdzie nie ma płynu. Czasami lepiej dwa razy sprawdzić niż zacząć kupować.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Marian1981 za ten post post:
  • weztospompuj
adi84
Zarejestrowani

Cewka na 90 %
Mi też takie objawy się pokazały najpierw na środkowej tam gdzie równo kapie z szyby. Później padła druga czyli pierwsza od prawej. Byly całe brązowe od rdzy.

I wilgotne ;)

Ewentualnie wyjmij każdą cewkę i zobacz jak wygląda. Jak jest mokra to może być przebicie. Wtrdy nowy oring.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2015, 23:47 przez adi84.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi adi84 za ten post post:
  • weztospompuj
weztospompuj
Zarejestrowani

op Dodam także, że zastanawiałem się po kupnie dlaczego silnik i większość pod maską dziwnie się klei... pewnie nie pierwszy raz przewód musiał spaść bo był cały sparciały. Biggrin
EDIT: Po odkręceniu świec 2 były trochę mokre od benzyny. Dla świętego spokoju wymieniłem kpl. świec i cewek (te były jeszcze oryginalne i nie wymieniane). Cewki miały straszny luz po odkręceniu i uszczelki już nie pełniły swoich funkcji czego dowodem były małe lekko załapane rdzą zacieki nad świecami.
Jak ręką odjął. Biggrin
P.S. Nawet nie wiedziałem, że Renata ma taką moc po zabiegu O.o Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-11-2015, 23:31 przez weztospompuj.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi weztospompuj za ten post post:
  • adi84
Oktawiusz
Zarejestrowani

Jakie cewki kupiłeś?

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

Gratki Biggrin

Odpowiedz
weztospompuj
Zarejestrowani

op Beru, troche bolało... jak pisałem tamte były jeszcze od nowości więc tylko czekać aż by padały po kolei a tak w komplecie troche taniej niż kupować pojedyńczo.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi weztospompuj za ten post post:
  • michaldck
Oktawiusz
Zarejestrowani

(12-11-2015, 09:21)weztospompuj napisał(a): Beru,
Dobry wybór

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości