op
Problem przedstawia się następująco:
Przy wyłączonym zapłonie jak pompuje pedał hamulca, to po kilku depnięciach staje się twardy, ale po chwili przerwy mogę go bez wysiłku wcisnąć do podłogi.
Podczas jazdy hamuje ale tylko jak wcisnę do samego końca. W momencie kiedy uruchomiony jest silnik jak pompuje pedał hamulca, to po kilku depnięciach staje się twardy, ale po chwili przerwy mogę go bez wysiłku wcisnąć do podłogi.
Mechanik wymieniał tylne klocki hamulcowe, nowe linki hamulca ręcznego oraz regenerował zaciski (nowe tłoczki, gumki itp.) Wymieniał jednocześnie płyn hamulcowy.
Nadmienię, że przed wymianą pedał hamulca "łapał" dość szybko, teraz żeby zahamować muszę pedał hamulca wcisnąć do samej podłogi.
Mechanik powiedział, że odpowietrzał tylko tylnie koła (przednich nawet nie ruszał).
Czy w przypadku odpowietrzania powinno się zrobić, to z wszystkimi kołami zaczynając od prawego tylnego a kończąc na lewym przednim?
Po tej wymianie ręczny działa tylko na prawe tylne koło.
Mechanik wspomniał, że może to być wina uszkodzonej pompy płynu hamulcowego, lub uszkodzonej pompy ABS. Coś mi się nie chce wierzyć, że nagle mogła jedna albo druga pompa paść.
Przy wyłączonym zapłonie jak pompuje pedał hamulca, to po kilku depnięciach staje się twardy, ale po chwili przerwy mogę go bez wysiłku wcisnąć do podłogi.
Podczas jazdy hamuje ale tylko jak wcisnę do samego końca. W momencie kiedy uruchomiony jest silnik jak pompuje pedał hamulca, to po kilku depnięciach staje się twardy, ale po chwili przerwy mogę go bez wysiłku wcisnąć do podłogi.
Mechanik wymieniał tylne klocki hamulcowe, nowe linki hamulca ręcznego oraz regenerował zaciski (nowe tłoczki, gumki itp.) Wymieniał jednocześnie płyn hamulcowy.
Nadmienię, że przed wymianą pedał hamulca "łapał" dość szybko, teraz żeby zahamować muszę pedał hamulca wcisnąć do samej podłogi.
Mechanik powiedział, że odpowietrzał tylko tylnie koła (przednich nawet nie ruszał).
Czy w przypadku odpowietrzania powinno się zrobić, to z wszystkimi kołami zaczynając od prawego tylnego a kończąc na lewym przednim?
Po tej wymianie ręczny działa tylko na prawe tylne koło.
Mechanik wspomniał, że może to być wina uszkodzonej pompy płynu hamulcowego, lub uszkodzonej pompy ABS. Coś mi się nie chce wierzyć, że nagle mogła jedna albo druga pompa paść.