Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Scenic nie zawsze pali od razu


pio555
Junior Administratorzy

Online
op jak w temacie nie zawsze odpala "od strzału"....
na 100 odpaleń 1-2 razy potrafi nie zapalić od razu trzeba zakręcić 2 nawet 3 razy i pali potem znowu nie ma problemu....zaczyna mnie to wkurzać
nie ważne czy ciepły czy zimy
ostatnio zdarzyło się to na ciepłym silniku więc obstawiam czujnik wału....
mam nadzieje,ze clip rozwieje moje wątpliwości
no chyba,że macie jakieś pomysły
ma palić od strzału koniec i kropka

BTW pompa paliwa nowa filtr nowy

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2014, 23:01 przez Oktawiusz.)

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Powietrze lub nieszczelność w układzie paliwowym?

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
op dobre pytanie
P.S Oktawiusz licze ,że Twój clip mi pomorze

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-05-2014, 20:29 przez pio555.)

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Powietrza clipem nie sprawdzimy. Sprawdź dobrze wzrokowo przewody paliwowe. Popatrz czy nie ma tam bąbelków powietrza. Przed odpaleniem oraz w trakcie pracy silnika. Ważne oczywiście są pierwsze chwile kręcenia, więc weź kogoś do pomocy.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
op wiem wiem ale clipem chcę wykluczyć wszystko co sie da

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
kermitzaba
Miałem podobnie i wina była w zużytych szczotkach w rozruszniku. Od tego momentu zawsze pali za 1 razem

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

u mnie było podobnie czasem auto zapalało za drugim trzecim razem, jak już raz zapalił to później palił aż do kolejnego dnia a wyszło, że po samodzielnych wymianach filtrów i wszystkiego nadchodziła zima, temperatura spadła i któryś z węży przy filtrze paliwa zrobił się nie szczelny gdzie powietrze się dostawało i paliwo wracało.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości