Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Stuki po najechaniu na niewielką przeszkodę (np: próg zwalniający, etc.)


Daarek1986
Zarejestrowani

op Cześć forumowicze. Ostatnio doinwestowałem Szczeniaka w 4 amorki kyb, górne mocowania mcphersonów, łożyska mcphersonów, odboje, kołnieże na amorki i 4 gumy stabilizatora. Wszystko nówki. Myślałem że po wymianie przestanie stukać z przodu. To taki niemetaliczny głuchy dźwięk dobiegający po najechaniu na dziurę lub na śpiącego policjanta etc. Na prostej drodze nic ale na łączeniu się świerzej i starej nawierzchni już puka. Jest to z obu stron ale chyba z prawej strony jakby głośniej. Nadmienię że na szarpakach nic nie wykryli hehe .... No i taka to zagwozdka :-) jakieś sugestie ?

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Daarek1986 za ten post post:
  • dexaven
scrabi
Zarejestrowani

Drążki kierownicze końcówki kier. Sworznie tez moga albo tuleje wachaczy

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • Daarek1986
jaszek7777
Zarejestrowani

Skąd ja to znam Biggrin Sprawdź, czy oby na pewno na nowych zewnętrznych gumach nie wali stabilizator. Ja założyłem nowe gumy i wali mi znowu, jak szarpnę za stabilizator lub rozbujam za dach autko... Dzisiaj jeszcze tam zajrzę. Potem sprawdź układ kierowniczy, zwłaszcza drążki. Może mocowanie silnika. Zakładam, że pierdoły, jak np. tłumik, wykluczyłeś Biggrin Jak masz dzizeci posprawdzaj schowki, mi w Mietku w201 tłukło, okazało się, że w schowku na apteczkę mam kamienie.

Stukać może niezwykle dużo rzeczy, szwagier mający "królową lawet" po wymianie wszystkiego po 2 razy darował sobie. Ja wymieniłem McPersony (kompletne), gumy stabilizatora, sworzeń, tulejki wahacza i wciąż pojawiają mi się trzaski i skrzypienie. Ja też powoli się przyzwyczajam do Renault Biggrin Dzisiaj byłem na SKP na szarpakach i facet powiedział mi, że mam zawieszenie wzorowe, sztywne, jak dzwon. A i tak hałasuje ;)

(17-08-2017, 18:10)scrabi83 napisał(a): Sworznie tez moga albo tuleje wachaczy
To powinni na diagnostyce zauważyć od razu. Drążki niekoniecznie, bo czasami sprawdzają bez obciążenia.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-08-2017, 18:13 przez jaszek7777.)

Odpowiedz
Daarek1986
Zarejestrowani

op Panowie dzięki za podpowiedzi. Sprawdzę jeszcze raz te końcówki gumowe aby je wykluczyć na 100%. Tuleje wahacza niby sprawdzane i są ok. Najgorzej że jak bujam autem na boki za dach i to tak że prawie auto sie wywraca na bok to cisza jest. Końcówki kierownicze i sworznie wymienione były w tamtym roku.

Odpowiedz
jaszek7777
Zarejestrowani

A jak szybko ruszasz kierownicą na boki słyszysz stukanie? Złap za stabilizator przy gumach zewnętrznych i szarp ze wszystkich sił. Mi tam wali, na nowych gumach. Jak szarpię za dach u góry tego nie słychać, ale diagnosta na dole usłyszał. Nie wierzyłem, więc zaczął szarpać przy mnie rękoma i wali tam.

Jak odpalasz rano zimny silnik, krótko po odpaleniu w środku Ci drży i rezonuje?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-08-2017, 18:22 przez jaszek7777.)

Odpowiedz
Daarek1986
Zarejestrowani

op Przy gwałtownych ruchach kierownicą na boki nic nie słychać. Gumy bardzo sztywno wchodziły i trzeba było je delikatnie dobić młotkiem gumowym aby naszły. Ale sprawdzę to :-)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

może maglownica ma już luzy

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • Daarek1986
Daarek1986
Zarejestrowani

op Co do drżenia przy odpaleniu to tego nie mam i przy gaszeniu też nie. Choć innym problemem jest to że po nagrzaniu drży silnik i ma za niskie obroty. Ale to temat na inny wątek :-)

Odpowiedz
robii
Zarejestrowani

Ja akurat mam drgania na zimnym i stuka mi coś niemiłosiernie. Oznacza to coś ? Stacja kontr. Pojazd. Nic nie wykazuje a mechanik rozkłada ręce bo nie wie co to

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi robii za ten post post:
  •
jaszek7777
Zarejestrowani

(17-08-2017, 18:31)robii napisał(a): Ja akurat mam drgania na zimnym i stuka mi coś niemiłosiernie
Tłumik, zawieszenie silnika...
(17-08-2017, 18:26)scrabi83 napisał(a): może maglownica ma już luzy
Wypluj! Jak to okaże się u mnie chyba usiądę i zacznę płakać Biggrin

(17-08-2017, 18:25)Daarek1986 napisał(a): dobić młotkiem gumowym
Które dobijałeś? Zewnętrzne?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-08-2017, 18:36 przez jaszek7777.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości