SCENIC I PH II Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
iwoniasta napisał(a):czarna chmura dymu przy odpaleniu zimnego silnika może być spowodowana wyciekiem oleju spod uszczelki pokrywy zaworówzdecydowanie nie Zimny silnik dostaje pewnie zbyt bogatą mieszankę którą na pierwszy rzut nie potrafi przepalić i stąd ta chmurka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2015, 19:49 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- iwoniasta napisał(a):czarna chmura dymu przy odpaleniu zimnego silnika może być spowodowana wyciekiem oleju spod uszczelki pokrywy zaworównie iwoniasta napisał(a):coś jeszcze " boli " moją reniepewnie wtryski "leją"
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Nie sądzę u ojca jak wtryski padły kompletnie to odpalił normalnie ale jak chodził na ,,luzie,, to już dymił.
W Twoim silniku pokrywa zaworów jest bez uszczelki,trzeba skręcać na silikon,jak nie cieknie to nie ruszać.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-01-2015, 07:26 przez miro.)
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
op
Właśnie że cieknie Ale dziwne że nie ma uszczelki jak w sklepie są na wymiane
wydaje mi się też że nie ma mocy,tak jakby słabiej się "zbiera" niż kiedyś :| nie mam porównania bo nie ma nikt znajomy takiego autka coś się boją tych dieslów (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-01-2015, 13:45 przez iwoniasta.) (17-01-2015, 07:08)miro napisał(a): W Twoim silniku pokrywa zaworów jest bez uszczelki,trzeba skręcać na silikon,jak nie cieknie to nie ruszać.Z tego co widzę mam ten sam silnik co kolega- oryginalnie u mnie była uszczelka, to też ją wymieniłem bo ciekło tam a za nieduże pieniądze nową nabyłem. Wyglądała mniej więcej tak... Będę w domu to wrzucę info co to za model i nr części nabyłem bo zostawiłem specjalnie opakowanie na przyszłość.
Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
luki_pj napisał:
Cytat:Z tego co widzę mam ten sam silnik co kolega- oryginalnie u mnie była uszczelka PS. To jest koleżanka, a nie kolega ^^ Pytanie tylko czy koleżanka ma taki silnik: (f9q 732,733,744 MEGANE RENAULT), bo równie dobrze może mieć F9Q 736 1.9 dTi, a nie wiem czy do tego jest uszczelka czy też nie ;) iwoniasta sprawdż dokładnie wersje silnika jaką masz ;)
Możliwe,ostatnio robiłem ten silnik i nie było uszczelki.
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku Soul napisał(a):PS. To jest koleżanka, a nie kolega ^^Najmocniej przepraszam koleżankę... moja gafa Wybacz iwoniasta Soul napisał(a):Pytanie tylko czy koleżanka ma taki silnik: (f9q 732,733,744 MEGANE RENAULT), bo równie dobrze może mieć F9Q 736 1.9 dTi, a nie wiem czy do tego jest uszczelka czy też nie ;)Ja właśnie mam F9Q 736 I u mnie oryginalnie była, a zamontowałem taką jak na poniższym zdjęciu. Z tego co widać pasuje ona do wszystkich F9Q- pojemność 1870 ccm. A nową uszczelkę jeszcze na silikonie włożyłem aby wystarczyła na zaś, gdyż nie miałem nowych śrub mocujących ani tych specjalnych podkładek. Wycieki ustały i o to chodziło. A jak by kto potrzebował (bo niestety tutaj też mi ciekło), to do miski olejowej pasuje ELRING 138.430 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2015, 22:07 przez luki_pj.)
Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości