Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

VII Ogólnopolski Zlot Miłośników Renault Scenic - 03-05.09.2021 - Januszkowice k/Kędzierzyna Koźle

SCENIC I RX4 S 1 ph 2 letnie powietrze z kratek nawiewu przy min temperaturze


jacewayoflife
Zarejestrowani

op Witam serdecznie, problem jak w temacie, myślę że to jakaś nieszczelna klapka nawiewu ale nie udało mi się ściągnąć wszystkich plastików a przeszukując forum nie znalazłem też manualna na wymontowanie przodu kabiny ( przy okazji chciałem doszczelnić połączenia kanałów nawiewu  opcja z klimatroniciem, będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.

Odpowiedz
itek
Zarejestrowani

A to tak naraz, samo się...

Odpowiedz
jacewayoflife
Zarejestrowani

op Precyzując pytanie - jak wymontować wszystkie plastiki z przodu aby móc swobodnie grzebać w kanałach powietrznych ?

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

(17-02-2021, 19:12)jacewayoflife napisał(a): Precyzując pytanie - jak wymontować wszystkie plastiki z przodu aby móc swobodnie grzebać w kanałach powietrznych ?

Zanim zaczniesz kopać pod deską (choć wydaje mi się że wystarczy ściągnąć górną część deski) to sprawdź czy nie świruje czujnik temperatury wnętrza który przy ustawieniach automatycznych odpowiada za nagrzewanie się wnętrza. Ja w trakcie jazdy po autostradach czy trasach S zawsze ustawiam na jakiejś 26 stopni bo pęd powietrza robi swoje i zawsze będzie chłodne powietrze lecieć- chyba że ustawisz obieg zamknięty

Druga być może głupia kwestia ale też ma znaczenie- ilość płynu w zbiorniczku i czy z temperaturą silnika wszystko jest ok

Trzecia możliwość która już będzie wymagała rozbebeszenia deski to zapchana nagrzewnica i dlatego masz letnie powietrze

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Kapitan Powolny za ten post post:
  • jacewayoflife
jacewayoflife
Zarejestrowani

op Dzięki za odpowiedź jak następnym razem zabiorę się za ten temat spróbuję posymulować trochę czujnik ...
co do płynu chłodniczego jest w optymalnym zakresie.

Za to intryguje mnie ngrzewnica- już kiedyś o niej myślałem - znów przy njbliższej okazji sprawdzę.

Dalej jednak ciekawi mnie sposób na kompletny demontaż deski nie tylko jej górnej częszci.

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

(19-02-2021, 20:00)jacewayoflife napisał(a): Dzięki za odpowiedź jak następnym razem zabiorę się za ten temat spróbuję posymulować trochę czujnik ...
co do płynu chłodniczego jest w optymalnym zakresie.

Za to intryguje mnie ngrzewnica- już kiedyś o niej myślałem - znów przy njbliższej okazji sprawdzę.

Dalej jednak ciekawi mnie sposób na kompletny demontaż deski nie tylko jej górnej częszci.

Nie mówię że nie jest wykonalny bo jest. Ale jest cała masa ukrytych śrubek.

Odkręcasz górną część deski (śruby są pod maskownicami głośników) odkręcasz kierownice. Dwie śruby masz zdaje się za schowkiem pasażera. Po zdjeciu górnej części pokażą ci się śruby które mocują całość do grodzi silnika.

Najtrudniej będzie zdjąć panel klimy i radia- a za nimi są następne śruby. Generalnie zabawa jest na cały dzień i wymaga ciepłego miejsca i cierpliwości

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Kapitan Powolny za ten post post:
  • jacewayoflife
jacewayoflife
Zarejestrowani

op
(20-02-2021, 17:42)Kapitan Powolny napisał(a):
(19-02-2021, 20:00)jacewayoflife napisał(a): Dzięki za odpowiedź jak następnym razem zabiorę się za ten temat spróbuję posymulować trochę czujnik ...
co do płynu chłodniczego jest w optymalnym zakresie.

Za to intryguje mnie ngrzewnica- już kiedyś o niej myślałem - znów przy njbliższej okazji sprawdzę.

Dalej jednak ciekawi mnie sposób na kompletny demontaż deski nie tylko jej górnej częszci.

Nie mówię że nie jest wykonalny bo jest. Ale jest cała masa ukrytych śrubek.

Odkręcasz górną część deski (śruby są pod maskownicami głośników) odkręcasz kierownice. Dwie śruby masz zdaje się za schowkiem pasażera. Po zdjeciu górnej części pokażą ci się śruby które mocują całość do grodzi silnika.

Najtrudniej będzie zdjąć panel klimy i radia- a za nimi są następne śruby. Generalnie zabawa jest na cały dzień i wymaga ciepłego miejsca i cierpliwości
Hmm kierownica i jakieś ukryte śruby pewnie te pod schowkami bo panel klimy i dosłownie wszystko co było widać na pierwszy i drugi rzut oka odkręcone miałem.... Wielkie dzięki za pomoc Biggrin

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości