Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I 1.9 dci LOW BATTERY, LOW OIL PRESSURE, nie pali po dniu stania


Łysy
Zarejestrowani

op Forumowicze szukam pomocy. Auto stało od soboty od godzin popołudniowych do dziś rana, kiedy to spotkała mnie niemiła niespodzianka. Scenic nie chce nawet zakręcić. Komunikat o zepsutym ręcznym(oczywiście działa), LOW OIL PRESSURE, LOW BATTERY do tego załączający się wentylator. Normalnie się otwiera z pilota, radio gra, kontrolki się zapalają tylko przy próbie rozruchu jest koniec. Próbowałem odpalić auto na kable niestety bez skutku ( w sumie akumulator od którego próbowałem odpalić ma malutkie aku, ale powinno sobie chyba poradzić). Dodam, że do soboty nic się nie działo. Samochód palił i nie pokazywał żadnych błędów. Czy ktoś coś ?! Z góry dziękuję.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-08-2017, 07:17 przez Łysy.)

Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

Zacznij od odpalenia z mocnego akumulatora. Taki wysyp błędów występuje często przy rozładowanym akumulatorze

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
Dokładnie tak jak Paweł pisze
SC musi mieć mocne aku

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Łysy
Zarejestrowani

op Właśnie go wypinam jadę na sprawdzenie i później ewentualnie ładowanie.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Podładowany złom nie daje szans powodzenia. Podmiana na sprawny - tak.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • pawelli
Oktawiusz
Zarejestrowani

Jeżeli nie AKU a myślę, że to on, to skrzynka bezpieczników i drobiazgowo sprawdzenie klem i wszystkich przewodów, które od nich idą.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:
  • Łysy
Łysy
Zarejestrowani

op Aku stary faktycznie cela jedna szrot, wsadzone nowe Aku i dalej to samo  Censored

Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

Jeszcze można zerknąć na bezpiecznik na klemie

Odpowiedz
Łysy
Zarejestrowani

op Bezpieczniki na klemach całe a te pod maska... Nie mogę się do nich wszystkich dostać...

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Rzadko się to zdarza ale w moim szczeniaku akurat się przydarzyło
Padł aku w zimę. Objawy jak wyżej. Naładowałem, włożyłem. To samo. Podłączyłem CLIP. Skasowałem całą choinkę błędów i odpalił od strzału.

Mimo wszystko klemy i skrzynkę bezpieczników przepatrz.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:
  • Łysy




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości