Łysy
28
0
4
4
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Radom
Łysy
Zarejestrowani
— 21-08-2017, 07:16
op
Forumowicze szukam pomocy. Auto stało od soboty od godzin popołudniowych do dziś rana, kiedy to spotkała mnie niemiła niespodzianka. Scenic nie chce nawet zakręcić. Komunikat o zepsutym ręcznym(oczywiście działa), LOW OIL PRESSURE, LOW BATTERY do tego załączający się wentylator. Normalnie się otwiera z pilota, radio gra, kontrolki się zapalają tylko przy próbie rozruchu jest koniec. Próbowałem odpalić auto na kable niestety bez skutku ( w sumie akumulator od którego próbowałem odpalić ma malutkie aku, ale powinno sobie chyba poradzić). Dodam, że do soboty nic się nie działo. Samochód palił i nie pokazywał żadnych błędów. Czy ktoś coś ?! Z góry dziękuję.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-08-2017, 07:17 przez Łysy.)
•
pawelli
870
6
99
142
INNY
2004
INNY
OFFLINE
pawelli
Zarejestrowani
— 21-08-2017, 07:30
Zacznij od odpalenia z mocnego akumulatora. Taki wysyp błędów występuje często przy rozładowanym akumulatorze
•
pio555
30,578
122
10628
2,914
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 21-08-2017, 07:33
Dokładnie tak jak Paweł pisze
SC musi mieć mocne aku
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
Łysy
28
0
4
4
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Radom
Łysy
Zarejestrowani
— 21-08-2017, 07:52
op
Właśnie go wypinam jadę na sprawdzenie i później ewentualnie ładowanie.
•
ko-ma
9,465
27
1543
39
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 21-08-2017, 07:55
Podładowany złom nie daje szans powodzenia. Podmiana na sprawny - tak.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• pawelli
Oktawiusz
14,812
56
2029
683
INNY
2019
INNY
Warsaw, Poland
Jeżeli nie AKU a myślę, że to on, to skrzynka bezpieczników i drobiazgowo sprawdzenie klem i wszystkich przewodów, które od nich idą.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Oktawiusz for this post
• Łysy
Łysy
28
0
4
4
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Radom
Łysy
Zarejestrowani
— 21-08-2017, 09:07
op
Aku stary faktycznie cela jedna szrot, wsadzone nowe Aku i dalej to samo
•
pawelli
870
6
99
142
INNY
2004
INNY
OFFLINE
pawelli
Zarejestrowani
— 21-08-2017, 09:07
Jeszcze można zerknąć na bezpiecznik na klemie
•
Łysy
28
0
4
4
SC II ph I
2005
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Radom
Łysy
Zarejestrowani
— 21-08-2017, 09:32
op
Bezpieczniki na klemach całe a te pod maska... Nie mogę się do nich wszystkich dostać...
•
Oktawiusz
14,812
56
2029
683
INNY
2019
INNY
Warsaw, Poland
Rzadko się to zdarza ale w moim szczeniaku akurat się przydarzyło
Padł aku w zimę. Objawy jak wyżej. Naładowałem, włożyłem. To samo. Podłączyłem CLIP. Skasowałem całą choinkę błędów i odpalił od strzału.
Mimo wszystko klemy i skrzynkę bezpieczników przepatrz.
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Oktawiusz for this post
• Łysy
|