Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Długo kręci przy temperaturze w okolicach 0'C, Świece?


roman123
Zarejestrowani

Przyczyną może też być nieszczelność w układzie paliwowym i tzw cofanie paliwa w przewodach. Zaworek zwrotny najczęściej pomaga. Z tego co wiem to jest jak pisali koledzy- uszkodzenie świecy zawsze jest sygnalizowane na desce.

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

op
(10-11-2015, 23:04)roman123 napisał(a): Przyczyną może też być nieszczelność w układzie paliwowym i tzw cofanie paliwa w przewodach. Zaworek zwrotny najczęściej pomaga. Z tego co wiem to jest jak pisali koledzy- uszkodzenie świecy zawsze jest sygnalizowane na desce.
Tak jak pisałem, kręci długo tylko przy zdecydowanie niskich temperaturach (około 0'C), więc nie sądzę, by to było przyczyną jak jest ciepło to dosłownie od strzału pali.

Co do błędów na desce, nie mam żadnych. Co do świec, to czy powinno się je wymieniać co jakiś przebieg, tak jak świece zapłonowe, czy dopiero jak jest z nimi problem?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(11-11-2015, 08:59)Highwayman1990 napisał(a): Co do świec, to czy powinno się je wymieniać co jakiś przebieg, tak jak świece zapłonowe, czy dopiero jak jest z nimi problem
wtedy jak przestaną działac

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(10-11-2015, 22:32)pio555 napisał(a): zawsze wywali błąd padnięta świeca ale może on być w style Check Injection
Niestety, nie zawsze. Zapraszam - zaprezentuję na żywo. U mnie nie grzeje jedna świeca, błąd świecy wyskakuje i da się odczytać nawet najprostszym programem do OBD2 - a na desce czysto.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Wykręć świece podłącz + prostownika na górę świecy a - na jej np.gwint i zobacz czy się rozgrzeje. Momentalnie żarnik powinien być czerwony.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Jeśli już - to akumulator. Większość współczesnych prostowników ma szereg zabezpieczeń i w takim przypadku po prostu nie zadziała ( aby zacząć ładowanie musi na zaciskać być pierwotne napiecie akumulatora np. minimum 10V ) co doprowadzi do fałszywych wniosków i szukania przyczyny tam, gdzie jej nie ma.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Ja używałem starej generacji prostownika. Oczywiście można podłączyć pod aku. jak najbardziej.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości