SCENIC II PH I Electronic fault+ steering fault+ stop scenic 2
Uściślając - fakt, nie da się wprost podmienić modułu pochodzącego z innego pojazdu.
Natomiast moduł fabrycznie nowy, lub używany, ale z wyzerowaną zawartością (wyczyszczony) - wystarczy podłączyć wtyczkę i przy pierwszym uruchomieniu moduł sam dopisze się do samochodu. Proszę pamiętać - ważne - że zespół blokady kierownicy można zdemontować jedynie wtedy, gdy jest on otwarty (odblokowany) i można swobodnie obracać kierownicą. Próba odkręcenia śruby mocującej (lewy gwint) przy zatrzaśniętej blokadzie spowoduje zablokowanie jej przez specjalnie profilowany ząb - zazwyczaj wówczas pozostaje jej mechaniczne rozwalenie np. poprzez rozwiercenie korpusu, co zajmuje w praktyce kilka godzin. Przerabiane w praktyce na przedliftowym grandzie (udało się).
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
No właśnie mam ten sam problem.
Tzn, nie można załączyć stacyjki bez uruchomienia auta. Jak odpalę auto, to nie można wyczyścić błędów interfejsem, ponieważ silnik pracuje. Stało się tak po uszkodzeniu blokady kierownicy, Udało się ją zdemontować na szczęście i usunąć ten bolec ze sprężynką, i odpalić auto, ale właśnie nie daje się "załączyć stacyjka". Dodatkowa zniknął tempomat (09-02-2023, 10:48)Dariusz Kowalewski napisał(a): Siemanko,Żeby włączyć sam zapłon spróbuj tak : włączasz bieg, wciskasz pedał hamulca (ale tylko hamulca) i guzik "startu" Powinien załączyć zapłon bez uruchomienia silnika a na wyświetlaczu powinien byc napis "wrzuć luz" (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-03-2023, 19:28 przez wleniu.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości