grzesiek402
28
0
1
3
SC II ph I
2004
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Lublin
op
Witam, czy ktoś spotkał się z takim problemem?
W silniku kiedyś pojawiał błąd P0301 (wypadanie zapłonu na 2 cylindrze). Być może ten błąd pojawia się cyklicznie, ale tego nie jestem pewien(czy ten błąd powinien powodować kontrolkę MIL?) Problem jest taki, że kasuję błąd za pomocą (Elm+torqe pro) i wygląda jakby go skasowało - ponowne skanowanie błędów nic nie znajduje. Jednak jak wyłączę i włączę od nowa torqe i przesłankę to znowu znajduje mi ten sam błąd (sprawdzone na wyłączonym silniku więc nie ma szans aby błąd wystąpił kolejny raz) - tak jakby został w pamięci ECU. Clipa niestety nie posiadam.
Ktoś wie co zrobić aby torqe sobie poradzil?
Generalnie problem błędy pojawiały się ostatnio bezpośrednio po przełączeniu na gaz z rana. Bardzo szarpie i pojawia się MIL. Chciałem pojeździć na benzynie i sprawdzić czy się nie pojawi ale problem jak wyżej uniemożliwia mi sprawdzenie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-12-2018, 20:56 przez grzesiek402.)
•
polaq
2,300
17
627
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 04-12-2018, 21:22
Zamiast Torque spróbuj Piston
Elmem nie zawsze udaje się wykasować błędy.
Większość jest marnej jakości.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-12-2018, 21:23 przez polaq.)
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
291
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Nie masz kogoś z Clipem w okolicy? Niestety, czasem tanie chińskie interfejsy nie współpracują z Renault.....I tylko udają że działają
•
Mati
26,519
100
4781
4,434
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 04-12-2018, 21:50
błąd wyskakuje jak jest problem, same skasowanie błędu często nie naprawia problemu
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
grzesiek402
28
0
1
3
SC II ph I
2004
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Lublin
op
(04-12-2018, 21:50)Mati napisał(a): błąd wyskakuje jak jest problem, same skasowanie błędu często nie naprawia problemu
Oczywiście że tak. Gdybym mógł sprawdzić że wypadanie zapłonu pojawia przy jezdzje na samej benzynie to wykluvzybym instalację LPG. W poprzednim aucie (Hyundai) Elm +torque działało bez zarzutów (oczywiście w zakresie swoich możliwości)
•
Mati
26,519
100
4781
4,434
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 04-12-2018, 22:11
jeśli jesteś z Lublina to koledzy dadzą Ci namiar na CLIPa i się dowiesz wszystkiego
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
grzesiek402
28
0
1
3
SC II ph I
2004
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Lublin
op
(04-12-2018, 22:11)Mati napisał(a): jeśli jesteś z Lublina to koledzy dadzą Ci namiar na CLIPa i się dowiesz wszystkiego
Jestem
•
Warsztat pod chmurką
343
4
124
12
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Drawski Młyn
Srał pies clipa.
Jak szarpie na gazie a na benzynie nie, to pierwsza oznaka kończących się świec.
Jak już się rozgrzeje to spróbuj rozpędzić się maksymalnie na benzynie, i na gazie, jak świece się kończą to na benzynie pojedziesz szybciej niż na gazie.
Wymieniasz świece i po problemie.
Ewentualnie jak już świece wymienisz a problem pozostanie to dokup jedną cewkę i zamieniaj każdą po kolei na tą nową aż problem ustąpi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2018, 09:27 przez Warsztat pod chmurką.)
•
polaq
2,300
17
627
48
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Łódź
polaq
Zarejestrowani
— 05-12-2018, 09:51
A ja bym zamienił miejscami wtryski LPG 2 z 1. One też mogą być powodem wypadania zapłonów
Jak problem się przeniesie to masz winowajcę.
Z drugiej strony oryginalne świece do tego silnika to wydatek max 50 zł i max godzina roboty. Od tego bym zaczął.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2018, 09:52 przez polaq.)
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
291
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
(05-12-2018, 09:27)Warsztat pod chmurką napisał(a): Srał pies clipa. lubię takie teksty
z moich doświadczeń z 1,6 w ScII zasilanych LPG : też miałem problem z wypadaniem zapłonów i brakiem mocy na gazie, wymiana świec na nowe NGK, wymiana cewek na nowe NGK, podmiana wtryskiwaczy i centralki gazu, parownik wymieniony na nowy - NIE PRZYNIOSŁO REZULTATU. Dopiero po wizycie u porządnego gazownika w Tanowie auto na gazie zaczęło jeździć dobrze, osiągnąłem V-max 165 km/h
Jak coś to mam sprawne cewki z demontażu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2018, 10:34 przez Grzegorz Łubieński.)
•
|