Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Klimatronik - problem z wyłączaniem trybu auto po odpięciu akumulatora


cichy555
Zarejestrowani

op Witam, dziś wyjmowałem akumulator z samochodu i po podpięciu zauważyłem, że tryb automatyczny w klimatroniku zaczął dziwnie działać.
Mianowicie po włączeniu trybu auto wszystko jest ok, ale nie da się go już wyłączyć tym samym guzikiem (możliwe że to normalne bo tak samo mam w Lagunie), natomiast wyłączenie klimatyzacji guzikiem AC wyłącza klime, jednak na wyświetlaczu nadal jest pusty wiatraczek od obrotów a obroty zostają takie jakie były aktualnie w trybie auto, w moim przypadku na maxa. Jestem niemalże pewien, że wcześniej po wyłączeniu trybu auto (nie pamiętam czy guzikiem auto, czy AC) obroty powracały do tych sprzed włączenia trybu. Jest to trochę denerwujące bo po wyłączeniu automatyka obroty zostają takie same na dodatek wyświetlacz nie pokazuje jakie, najczęściej najwyższe i trzeba je ręcznie zmniejszać. Czy to jest normalne i tylko mi się coś ubzdurało czy faktycznie coś jest nie tak, jeśli tak to jest jakiś sposób na naprawienie tego?

Odpowiedz
KulusioWy
Zarejestrowani

U mnie jest tak samo jak u ciebie. Funkcja auto nie działa tylko przy włączonej klimatyzacji. Bez niej też, po prostu automatycznie steruje nawiewem i jego kierunkiem a nie tylko temperaturą.

I ja mam swoje RS .........   i to w wersji Grand Biggrin
Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

W clio 3 mam identycznie.
Wciśnięcie auto powoduje jego włączenie. Ponowne wciśnięcie auto nic nie powoduje.
Wyłączenie ręczne klimy likwiduje auto, wyłącza klimę, ale kierunek i siła nadmuchu nadal są sterowane automatycznie. Topiero poruszenie każdą z tych trzech rzeczy powoduje że jest to w pełni manualne ustawienie.

Thumbup
Odpowiedz
cichy555
Zarejestrowani

op Hmmm dziwne, ciekawe dlaczego mi się wydawało że wcześniej obroty wracały do poprzednich. No cóż skoro to normalne to nic Thumbup

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Mam identycznie, układ sprawdzony i jest sprawny.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości