Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Podłokietnik zero reakcji


Maciej
Zarejestrowani

op Witam koledzy proszę o poradę jak wcześniej wspominałem po zakupie samochodu przesuwana środkowa konsola nie działała, Wczoraj ją wymontowałem dostałem się do szyby i zastanawiam się jak sprawdzić czy silnik jest sprawny. Jak konsola była w samochodzie podłączona po naciśnięciu przycisku zwalniającego był charakterystyczny dziwięk jak by chciał zwolnić blokadę. No ale niestety, ani przesuwanie, ani zapalniczka, ani oświetlenie nie działa. Upalony był bezpiecznik 5A wymieniłem i nic. Proszę o poradę muszę zreanimować mojego szczeniaczka. Pozdrawiam

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

na 99,9% któryś bezpiecznik pod fotelem kierowcy

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
Maciej
Zarejestrowani

op A jak mogę sprawdzić działanie silnika podłokietnika poza samochodem, mam wykręcony i zastanawiam się jak podpiąć ,, na krótko zewnętrzny zasilacz" żeby sprawdzić

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

jak go ściągnąłeś masz na dole kostkę i plus do plusa minus do minusa
jeszcze nie słyszałem żeby się silniczek ten zajechał

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
Maciej
Zarejestrowani

op zwykły zasilacz 12 V wystarczy, istnieje zagrożenie spalenia silniczka.

Odpowiedz
Maciej
Zarejestrowani

op Wracając do tematu, koledzy udało mi się przywrócić podświetlenie w podłokietniku, jednakże za grzyba nie mogę go przesuwać, rozkręciłem to ustrojstwo i po wciśnięciu przycisku zwalniania blokady nie wysuwa se całkowicie a co za tym idzie trzpień blokujący uniemożliwia przesuwanie podłokietnika, macie jakieś pomysły. Pozdrowionka

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Mój też raz działa raz nie... kolego rozwiązałeś problem ?

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Nie wiem czy nie jest to kwestia syfu, który się zbiera na prowadnicach. U mnie po zdjęciu podłokietnika, pod spodem było tego dużo i też przez chwilę raz zaskakiwało, raz nie. Trzeba by też sprawdzić wiązkę przewodów pod spodem. Ona jest ruchumym elementem i mogła się gdzieś przytrzeć.

Do zdjęcia podłokietnika niestety trzeba też odkręcić przednie fotele.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Ze co? Gdzies czytalem ze tykko 4 srubyDown

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
diablo79
Zarejestrowani

u mojego brata w II 2003 poszły przewody do naprawy - wystarczył miernik, lutownica, kabelek i gotowe może masz identyczny przypadek

4 sróby z zewnątrz i ewentualnie 3 lub 1 wewnątrz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2015, 17:38 przez diablo79.)

Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości