Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Problem z ponownym odpaleniem samochodu.


O_PL
Zarejestrowani

op Dzień dobry. Mam dziwny problem gdy chcę odpalić drugi raz samochód w krótkim czasie (mniej niż minuta) .




Po odczekaniu około minuty samochód normalnie odpala.



Ostatnio mechanik wymieniał turbinę i po tym pojawiły się ta problemy. 
Akumulator ma pół roku i problem jest z porannym odpalaniem odpala na ostatnich siłach.Drugi problem jest taki że jak samochód stoi dłuższy okres bez odpalania tydzień-dwa tygodnie to akumulator jest kompletnie rozładowany nawet drzwi pilotem nie idzie otworzyć. Elektromechanik twierdził że wyświetlacz pobiera prąd, ale po naprawie i wydaniu 400zł nic się nie zmieniło . 

Silnik 1.9 DCI 88kw
PunkRock86 napisał 11-12-2019, 12:34:
Zgodnie z regulaminem forum :

pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.

Zapraszamy do przywitania się z użytkownikami i dalszego uczestnictwa w życiu www.scenic-forum.pl

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-12-2019, 12:34 przez PunkRock86.)

Odpowiedz
kowal
Zarejestrowani

A może coś nie tak ze świecami lub przewodami zapłonowymi (opcjonalnie cewką zapłonową).

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(11-12-2019, 13:28)kowal napisał(a): A może coś nie tak ze świecami lub przewodami zapłonowymi (opcjonalnie cewką zapłonową).
Widzisz co piszesz?
Przecież kolega ma diesla...
A przewody zaplonowe w renault odeszły do lamusa dawno temu

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
O_PL
Zarejestrowani

op jakieś pomysły?

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

jak dla mnie
- albo masz gdzieś ewidentną przerwę w zasilaniu (możliwe, że luźny przewód masowy albo wręcz klema), ale miejsc wystąpienia usterki jest wiele.
- albo akumulator definitywnie pada (na co stawiam).
ScII jest bardzo czuły na stan układu zasilania.
Spróbuj sfilmować całą deskę rozdzielczą podczas próby rozruchu, czy to przygasanie ma związek z procedurą rozruchu.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • O_PL
O_PL
Zarejestrowani

op Akumulator jest prawie nowy. Wątpie żeby był felerny. Nie kupowałem z marketu tylko ze sklepu w którym kupowałem już akumulatory do innych samochodów i nigdy z nimi nie było problemów.

Odpowiedz
O_PL
Zarejestrowani

op może to być czujnik położenia wału?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości