Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Rozrusznik nie kręci


momix
Zarejestrowani

op Mam szybkie pytanie do fachowców czy moduł (w zasadzie z zewnątrz taki sam) ale o innych numerach mogę wykorzystać w swoim samochodzie?

Ja teoretycznie mam: 8200306032A    UPC X84 N2

a mogę tanio kupić:   8200306033A    UPC X84 N3

Niby N3 jest lepszy... ale z czym ewentualnie wiąże się ryzyko zamiany? I o co chodzi z różnicą w końcówce ...033A zamiast ...032A?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-12-2017, 14:25 przez momix.)


POLECAM!!! Szkolenia i inne usługi z zakresu BHP i PPOŻ - Rabaty i specjalne względy dla forumowiczów - M.O. - MIX 
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Nie wiem czy wlasnie nie bedzie problemu z wentylatorem chlodnicy, bo tak jakby beda zdublowane przekazniki do niego? Moze lepiej szukac tego N2?
Jedynie wiem, ze jak oczesc serwisowa to zamiast N1 wstawiali N2, bo pierwszy nie wystepowal jako nowa czesc zamienna.

Odpowiedz
momix
Zarejestrowani

op Temat trzeba by zakończyć wstawiłem ten moduł N3 z końcówką 33A zamiast 32A
samochód jeżdzi odpala i wszystko w zasadzie działa bez zarzutu
Trasa śląsk - wielkopolska i z powrotem bez najmniejszych kłopotów.

Ciekawostka
Moduł był z diesla (w clipie trzeba było kilka zmian dokonać) ale nie stanowiło to żadnego problemu odpalił i jechał bez komunikatów i problemów (clip podłączyliśmy dopiero w wielkopolsce - dziękuję Diablo)

W trakcie wymiany centralny zamek zamknął samochód z kartami wśrodku i mimo HF nie chciał otworzyć. musiałem wyjąć moduł wsadzić stary wyjąć karty ponownie wymienić moduł i zadziałało ale tak jakby centralny przez chwilę sam się przyuczał bo było małe szaleństwo pstrykał cykał w dziwnych momentach żył swoim życiem Biggrin

Reasumując chyba bez problemu można podmieniać a później clipem dostosować.


POLECAM!!! Szkolenia i inne usługi z zakresu BHP i PPOŻ - Rabaty i specjalne względy dla forumowiczów - M.O. - MIX 
Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi momix za ten post post:
  • PRZEMO, scrabi
Eryk 22
Zarejestrowani

(20-12-2017, 08:50)momix napisał(a): Temat trzeba by zakończyć wstawiłem ten moduł N3 z końcówką 33A zamiast 32A
samochód jeżdzi odpala i wszystko w zasadzie działa bez zarzutu
Trasa śląsk - wielkopolska i z powrotem bez najmniejszych kłopotów.

Ciekawostka
Moduł był z diesla (w clipie trzeba było kilka zmian dokonać) ale nie stanowiło to żadnego problemu odpalił i jechał bez komunikatów i problemów (clip podłączyliśmy dopiero w wielkopolsce - dziękuję Diablo)

W trakcie wymiany centralny zamek zamknął samochód z kartami wśrodku i mimo HF nie chciał otworzyć. musiałem wyjąć moduł wsadzić stary wyjąć karty ponownie wymienić moduł i zadziałało ale tak jakby centralny przez chwilę sam się przyuczał bo było małe szaleństwo pstrykał cykał w dziwnych momentach żył swoim życiem Biggrin

Reasumując chyba bez problemu można podmieniać a później clipem dostosować.

Wiem że może głupie pytanie ale co tam dostosowywać clipem?

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Choćby alternator

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości