Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Słabe przyspieszenie, brak mocy


mks-iak
Zarejestrowani

(13-02-2018, 09:06)Oktawiusz napisał(a): Koniec turbo albo rozszczelniony układ intercoolera.

Turbo było robione w listopadzie...;/

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(13-02-2018, 10:06)mks-iak napisał(a): Turbo było robione w listopadzie...;/
i co z tego?
to forum zna juz przypadki padającego turbo po miesiącu uzywania od momentu"regeneracji"

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
mks-iak
Zarejestrowani

Ciekawe czy gwarancja by obejmowała ewentualne powtórne padnięcie turbo...

Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

Online
A dlaczego nie? Jak było badziewne, padło to i wg mnie podlega gwarancji. Kolega haszczurur na ten temat by wiele napisał (swoją drogą pisał dużo o tym na forum). Wg mnie regeneracja za ok 600-700 PLN to proszenie się o kłopoty. Wkładane gównolity skośnookie byle jak, na odwal i to ma dobrze pracować?

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
ciekawe czy po tym zabiegu wymienili zawór odmy i odmę

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Lepus
Lepus
Zarejestrowani

Online
... i przeczyścili/sprawdzili przewody olejowe smarowania turbiny.

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

i sprawdzili sprawność pompy oleju, która jest częstą przyczyną uszkodzenia turbo.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
mks-iak
Zarejestrowani

Zaobserwowałem że auto jak się już wkręci w obroty to idzie,na niższych obrotach jest słabsze...

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Online
trzeba by było sprawdzić może jest zapieczona kierownica zmiennej geometrii?

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(13-02-2018, 10:25)mks-iak napisał(a): Ciekawe czy gwarancja by obejmowała ewentualne powtórne padnięcie turbo...

Na 99% NIE!!!

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości